skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Reacties op columns Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Reacties op columns AEX: We zijn er bijnaaaaaaaa!

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 14 jaren, 7 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Cees de Vries
    Cees de Vries
    Bijdrager

    Onze AEX hoor ik het ook op de achtergrond al murmelen. Bijna. Wat is bijna?

    AEX: We zijn er bijnaaaaaaaa!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    beste jan,

    wat jammer nou dat jij, die je zo inzet voor de kleine belegger, je toch gaat laten verleiden tot het houden van commerciele seminars en betaalde research. Tevens denk ik dat door de wijze van schrijven mensen constant op het verkeerde been worden gezet met de theorie als dit dan zo of toch niet.Gezien het uitstoppen van jouw trades de afgelopen tijd, jouw koersdoel was behoorlijk laag, moet jouw rendement behoorlijk zijn ingezakt? Ik kan mensen begrijpen die op de teksten zijn gaan handelen en uiteindelijk de centen door de put hebben zien wegspoelen. Uiteindelijk kunnen wij kijken met z’n alle naar wat voor theorie danwel lijntjes of weet ik veel, maar iedereen kijkt in die zelfde glazen bol en zit aan de poker tafel met de size boys.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Sjef, volgens mij is er sprake van een naamsverwarring. De auteur van dit artikel is Cees en niet Jan.

    Cees geeft elke week duidelijk zijn visie op de markt. U kunt alle artikelen van hem nog eens nalezen onder http://forum.dekritischebelegger.nl/author/cees-de-vries/

    U ziet dan ook dat hij als er aanleiding is ook zijn visie wijzigt. Het gezegde luidt dan ook dat alleen dwazen nooit van gedachten veranderen.

    In tegenstelling tot sommige andere sites, zijn wij eerlijk in onze trades en stoplosses. Niemand heeft een glazen bol, maar wat je als expert tenminste kunt doen is het geven van een duidelijke visie en dat je eerlijk bent in je trades.

    Bij beleggen horen ook verliezen bij. Zaak is echter dat je je verliezen op tijd afkapt.

    De seminar die wij willen organiseren heeft juist als doel om niet te gokken met beleggen maar op een rekenkundige manier bezig te zijn. U kunt door het meedoen aan de seminar inzichten krijgen hoe u niet aan de poker tafel zit maar bewust kunt beleggen door een methode van een van de meest succesvolle beleggers aller tijden.

    Als u geïnteresseerd bent in kwalitatieve informatie dan ben ik van mening dat als u ervoor betaald, dit zal terugverdienen in mooie rendementen.

    Groeten,
    Satilmis

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN