skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners AEX volgen

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door vgoossens vgoossens 12 jaren, 7 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    aexloper
    Bijdrager

    Hallo, ik ben nieuw in beleggen maar heb wel wat algemene kennis.

    Ik wil graag een bedragen wegzetten dat een index volgt zoals de aex of een fonds. Het fonds hoeft niet actief bestuurd te worden en ook hoef ik zelf niet dagelijks iets te veranderen. Ik wil dus eigenlijk gewoon een gokje op de AEX doennu die vrij laag staat.

    Ik kwam de site ohpen tegen die leek wel aardig maar het duurt wel een week voor je bedrag er op staat. Ook zag ik Alex maar het is me niet duidelijk wat de kosten daar zijn (de verborgen kosten). Ook probeerde ik Robeco maar ook daar is het me niet duidelijk wat voor provisies ik allemaal betaal en daarom vertrouw ik dat niet.

    Kortom waar moet ik zijn om mijn geld af te geven dat simpelweg een AEX volgt zonder te veel tussenhandel provisie en met de mogelijkheid binnen een dag het geld te storten dan wel op te nemen. Of vraag ik te veel?

    Bedankt alvast!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Gewoon een simpel rekening openen bij alex , binck of iets dergelijks. Tenslotte moet je overal provisie betalen.

    Succes met gokken.

    GRS

    Tokkie

    #link naar dit bericht
    vgoossens
    vgoossens
    Bijdrager

    De markten zijn in Limbo, wat te doen?

    Zo weer een update na mijn vakantie in Toscane en Umbrie, erg warm maar heerlijk weer in Italie te zijn, het eten, de wijn, de cultuur en de openheid van de Italianen.

    Even terug komen waar we staan, na de felle dalingen de laatste weken.