skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Aanmelden AvondTrader

Dit onderwerp bevat 29 reacties, heeft 22 stemmen, en is het laatst gewijzigd door gpekaar gpekaar 9 jaren, 6 maanden geleden.

10 berichten aan het bekijken - 21 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    aranson
    aranson
    Bijdrager

    Ook ik wil de demonstratie graag bijwonen

    #link naar dit bericht
    gpekaar
    gpekaar
    Bijdrager

    Hoi Sat

    Ik wil me voor vanavond aanmelden,om eens rustig eff mee te kijken

    Groet Gerard

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij hebben flink wat aanmeldingen gehad op de demonstratie-avond van AvondTrader.

    Ik verwacht jullie allemaal om 19:00 uur op de chat.

    Inloggen op de chat

    Jullie kunnen naar de chat gaan via deze link:

    http://www.beleggenchat.nl/forum/?chat

    Vervolgens type je je forumnaam in, bijvoorbeeld wout.

    wjdf schreef: Ik wil mij aanmelden voor de demonstratieavond. Ik handel zelf al ‘savonds op cfd’s en heb al een platform. Echter niet bij wat jij hier aanraadt. Is dit een obstakel?

    Nee, dat is geen obstakel. Ik vind de MI platform wel persoonlijk goed.

    Het wordt lekker druk, laten we met zijn allen een gezellige en leerzame avond van maken!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Ik heb het Plus500 platform,ik neem aan dat dat ook voldoende zal zijn om mee te werken?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    ik wil me ook aanmelden voor z’n demonstratie.Ik weet niet of dit het goede draadje is omdat er 4 zijn.

    Groet

    Tokkie

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    IK wil dit weer gaan oppakken. Heeft iemand nog interesse?

    Wij gaan werken met IG CFD’s.

    Objecten zijn S&P,DAX, goud etc.

    Satilmis schreef:
    Hier kunt u zich aanmelden voor de signalen op de avond.

    Op het forum geef ik signalen die een hulpmiddel kunnen zijn voor traders. De objecten zijn de AEX,Goud etc.

    De signalen die ik post zijn zeer speculatief. Ik hou een positie enkele uren/dag vast. Het is daarom voor sommigen niet mogelijk om de signalen te volgen of omdat ze overdag aan het werk zijn.

    Het idee ontstond bij ons dus om die mensen in de avond de gelegenheid te geven om tradingsignalen te volgen: AvondTrader.

    Hoe werkt het

    Wij zullen op 2 vaste dagen per week in de avond gaan traden van 19:00-22:00 uur. Het gaat om een maandag -en woensdagavond. De signalen zullen gepost worden op de chat. Zowel de instap als de uitstap wordt gegeven.

    Op deze manier kunnen abonnees het real time volgen.

    De objecten zijn Euro-dollar, goud, zilver, olie,S&P.

    Wij gaan werken met CFD’s. Heeft u geen CFD platform dan kunt u zich aanmelden op http://marketindex.rbs.com/nl/Home.aspx

    #link naar dit bericht
    Avatar
    rayforgold
    Bijdrager

    Ik heb zeker interesse.

    Groet Raymond

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ray, bedankt voor je reactie.

    Als voorwaarde stellen wij wel dat u een IG account moet hebben. Wij zijn namelijk overgestapt naar CFD’s.

    http://forum.dekritischebelegger.nl/aandelen/beurzen/aex/crititrader-stapt-op-de-cfds-van-ig/

    Speciale actie!

    We kunnen het leuker voor u maken: Open nu een rekening bij IG, stort minimaal €4.000 en krijg negen maanden een CritiTrader-abonnement ter waarde van € 179 gratis. Meld u aan met deze link voor IG en geef door aan IG dat u gebruikt wenst te maken van een CritiTrader-abonnement. Na goedkeuring door IG ontvangt u van ons bericht.

    Bestaande klanten

    Dit geldt ook voor bestaande klanten van IG als u minimaal €4.000 op de rekening hebt staan.

    Als u denkt aanspraak te maken op de actie, kunt een email sturen naar info.nl@ig.com of naar ons.

    Als uw aanmelding goedgekeurd is door IG, ontvangt u dus 9 maanden lang de signalen gratis.

    Deelname aan avondtrading is dan gratis. Dit geldt als een extra service.

    rayforgold schreef:
    Ik heb zeker interesse.

    Groet Raymond

    #link naar dit bericht
    gpekaar
    gpekaar
    Bijdrager

    Ik had het al gemeld, maar ik ben ook van de partij.

10 berichten aan het bekijken - 21 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN