skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Aangenaam!

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar TimFelix 12 jaren, 3 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    TimFelix
    Bijdrager

    Goedendag,

    Het is altijd wel fijn om te weten met wie je praat en wat zijn of haar achtergrond is, daarom wil ik mezelf even voorstellen.

    Mijn naam is Tim Felix, kom uit Delft en ben 18 jaren geleden ter wereld gekomen. Sinds ik klein was vond ik beurzen al enorm interessant, al die cijfertjes en geen idee waar ze voor dienden. Mijn enthousiasme hierin werd aangewakkerd door mijn vader die ook wel eens wat op de beurs deed, maar eigenlijk altijd compleet de plank mis sloeg. Op mijn 15e ben ik begonnen bij de Binck bank met aandelen kopen uit Nederland en geleidelijk aan kwam ik terecht bij valuta en buitenlandse aandelen. Maar mijn enthousiasme laaide pas echt op toen ik van Binck overstapte naar de ABN-AMRO en de turbo’s ontdekte en ook leerde dat je een koers kunt voorspellen met al die gekke cijfertjes, dat is waar ik me nu mee bezig houd.

    Verder ben ik zojuist gestopt met mijn eerste studie economie en bedrijfseconomie, maar wil ik deze studie volgend schooljaar weer gaan oppakken aan een andere universiteit.

    Nou, dat was het eigenlijk wel en ik hoop dat ik veel van jullie mag leren de komende tijd en dat ik misschien op mijn beurt ook wat mensen kan verlichten!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN