skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Gratis proefabonnement Crititrader maart 2013

Dit onderwerp bevat 158 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 159)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hiermee open ik het draadje speciaal voor de proefabonnementen in maart 2013.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste beleggers,

    Ik heb alvast het draadje geopend. Dit draadje is voor alle abonnees toegankelijk ongeacht of ze een SMS abonnement of alleen een e-mail abonnement hebben.

    U moet wel ingelogd zijn om deze draad te kunnen zien. De link naar het besloten gedeelte is: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-maart-2013. Ik raad u aan om deze mail te bewaren.

    Stoploss en koersdoel

    Wij geven meestal een stoploss en eerste koersdoel mee. De stoploss vind ik belangrijker. Op die manier heeft u duidelijkheid over de positie. Het kan ook gebeuren dat ik even niet aanwezig ben en dat de stoploss geraakt is. Dan zijn wij dus in ieder geval uit de positie. De stoploss is dus definitief.

    Een voorbeeld:

    Stel dat we long gaan op de AEX op 324. met een koersdoel van 328 en stoploss van 321.

    Stel dat wij geen bericht posten maar dat de AEX daalt naar 320. Dat betekent dat wij dan eruit zijn op 321. Wij zullen wel altijd (eventueel dus naderhand) een bericht van de sluiting sturen.

    Mocht het eerste koersdoel gehaald worden, dan kunnen wij het laten lopen. Ook kan het voorkomen dat wij voor de stoploss uitstappen. Het heeft dan geen zin om tot de stoploss erin te blijven zitten. Wij zullen evenwel een bericht aan u sturen dat wij uitgestapt zijn.

    Ik wil u op het hart drukken dat u niet elke trade hoeft te volgen. Sterker nog, de signalen zijn een hulpmiddel. U bent vrij om te kiezen wat u er mee wilt doen.

    Wij hopen dat het zo duidelijk is. Mocht u vragen hebben, dan kunnen jullie in deze draad posten.

    Voor deze draad zijn een aantal spelregels van kracht en dat zijn:

    -Het is niet de bedoeling dat u of ik in deze draad e-mailadressen gaat posten of oproept tot het posten van e-mailadressen. Het posten van e-mailadressen op fora is mijns inziens erg onverstandig en is in deze draad niet toegestaan.

    -Het is ook niet de bedoeling dat u andere abodiensten noemt. Prima als u zich bij meer diensten heeft aangesloten, maar aan verhalen als zij doen het beter, slechter of anders dan CritiTrader hebben we niets. Doe dat dan ook niet.

    -Het is ook niet de bedoeling dat u zelf adviezen post. U mag uiteraard vragen waarom ik iets doe, of dat verstandig is en kritiek geven. Ook kunt u melden dat u erg tevreden of juist ontevreden bent. Maar eigen adviezen geven is nergens voor nodig, dus niet doen.

    Tot zo ver de spelregels.

    Ik neem aan dat iedereen weet dat ik niet zelf in de genoemde posities beleg. Het kan voorkomen dat ik een positie inneem, maar dan zal ik dat in deze draad vermelden.

    De redactie van De Kritische Belegger heeft geen posities tenzij dat expliciet wordt aangegeven.

    Op de postings in deze draad is de disclaimer en algemene voorwaarden van toepassing. U heeft de vrijheid om met de signalen te doen wat u ermee wilt. Het zijn geen beleggingsadviezen maar meer een hulpmiddel voor beleggers. Beleggen/traden brengt aanzienlijke risico’s met zich mee.

    Elke openbaarmaking, reproductie en verspreiding van de informatie beschreven in de e-mails/SMS is niet toegestaan zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Heraclitus Media. Bij misbruik zal aangifte worden gedaan.

    Tot slot hoop ik op een leuke en duurzame samenwerking die voor ons allen resulteert in voldoende rendement.

    P.S.

    Momenteel hebben we deze actie lopen:

    Long op AEX op 338,37. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 330.330.7449=DE000CZ0HZ83 . Prijs speeder: 0,81. Eerste KD: 340 stoploss: 337

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik heb nog iets vergeten:

    U moet eerst ingelogd zijn om deze draad te zien en te kunnen reageren. Dat is vanwege het besloten karakter ervan. Inloggen kun je via: KLIK HIER

    Wat u kunt doen is als u aan het inloggen bent even “Deze gegevens onthouden” aanvinken. Dan hoeft u de volgende keer niet meer in te loggen.

    Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u een nieuwe aanvragen via deze link.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jay
    Bijdrager

    hallo,heb nu een mndproefabbo en heb gelijk meegedaan met je succesvolle trade,je heb een stoploss van 337 en de speeder verder weg, waarom neem je dan niet de speeder 337,verder veel succes

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    jay ik werk veel met dezelfde speeders zodat het makkelijker op te pakken is. De 337 mag ook.

    Wij houden deze positie vast. We verhogen de stoploss naar 342 en de stoploss naar 338.

    Originele trade:
    Momenteel hebben we deze actie lopen:

    Long op AEX op 338,37. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 330.330.7449=DE000CZ0HZ83 . Prijs speeder: 0,81. Eerste KD: 340 stoploss: 337

    jay schreef:
    hallo,heb nu een mndproefabbo en heb gelijk meegedaan met je succesvolle trade,je heb een stoploss van 337 en de speeder verder weg, waarom neem je dan niet de speeder 337,verder veel succes

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 338,00
    prijs speeder: 0,77

    Satilmis schreef:
    jay ik werk veel met dezelfde speeders zodat het makkelijker op te pakken is. De 337 mag ook.

    Wij houden deze positie vast. We verhogen de stoploss naar 342 en de stoploss naar 338.

    Originele trade:
    Momenteel hebben we deze actie lopen:

    Long op AEX op 338,37. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 330.330.7449=DE000CZ0HZ83 . Prijs speeder: 0,81. Eerste KD: 340 stoploss: 337

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 337,17. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 330.330.7449=DE000CZ0HZ83 . Prijs speeder: 0,68. Eerste KD: 342 stoploss: 336

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We zetten een 2e trade in:

    Long op goud op 1579. 50 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1529.3398=DE000CZ2F2X8. Prijs speeder: 3,85. Eerste KD: 1600. Stop: 1550.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 338,18
    prijs speeder: 0,77

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 337,17. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 330.330.7449=DE000CZ0HZ83 . Prijs speeder: 0,68. Eerste KD: 342 stoploss: 336

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Short op AEX op 340,14. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 349.0848=DE000CZ2F4B0 . Prijs speeder: 0,92. Eerste KD: 337 stoploss: 343

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 339,70
    prijs speeder: 0,95

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 340,14. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 349.0848=DE000CZ2F4B0 . Prijs speeder: 0,92. Eerste KD: 337 stoploss: 343

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Beleggers,

    De eerste officiële dag zit er op. Ik hoop dat jullie een beetje gewend zijn aan de manier van trading. Kan iedereen in dit draadje komen? Wat zijn uw opmerkingen en suggesties?

    Per saldo zijn we vandaag ongeveer stabiel gebleven. Helaas zijn we bij de eerste positie op de AEX te laat uitgestapt en bij de tweede te vroeg. Maar per saldo is er geen verlies en daar gaat het om, om ons verlies te beperken. Een slechte trade is een verliestrade waar je te lang in blijft zitten. De markten zijn momenteel redelijk onstuimig. Ging de beurs gisteren flink omhoog, vandaag kwam al weer de klad in.

    Crititrader heeft in februari goed gepresteerd met een netto winst van ruim 1.200 euro.

    Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Vooral deze week was top.

    We hebben nu nog een long positie in goud en die laten we lopen aangezien we een beperkt risico hebben (50 stuks). Ik verwacht dat de prijs van het edelmetaal zal herstellen na de forse daling. Als u vragen hebt over de markten, kunt u ze gerust stellen. Ik zal proberen ze te beantwoorden.

    Als u de signalen toch via SMS wil ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen.

    Ik wens u een goed weekend toe.

    Groeten,
    Sat(ilmis)

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik krijg wat mailtjes met betrekking tot de toegang tot dit besloten forum.

    De link naar het besloten gedeelte is:

    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-maart-2013

    U moet wel eerst ingelogd zijn om te kunnen reageren. Inloggen doe je via

    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/bb-login.php

    Even deze gegevens onthouden aanvinken en u hoeft dan de volgende keer niet meer in te loggen. Als u uw wachtwoord kwijt bent kunt u met behulp van de bovenstaande link een nieuwe aanvragen.

    Handelstijden speeeders

    Dan een vraag over de handelstijden van speeders. Tijdens beursdagen kan in speeders gehandeld worden van 08:00 uur tot 18:30 uur.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik heb een weekanalyse gemaakt: http://www.dekritischebelegger.nl/aandelen/beurzen/aex/voorzichtig-positief/

    Geen wachtwoord nodig

    U kunt het wachtwoord van het forum gebruiken. Er is geen nieuw wachtwoord nodig.

    Nieuw wachtwoord voor het forum:

    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/bb-login.php

    Om te voorkomen dat u de inhoud van onze emails niet meer kunt lezen door diverse filters, kunt u ons verzendadres in uw adresboek of de lijst van veilige afzenders plaatsen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jay
    Bijdrager

    totaal over 3trades nu 6,3punten binnen goud niet meegedaan ben tevreden zo ga zo door jay

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Thanks,

    Voor de nieuwkomers dit is de goud trade die nog loopt:

    Long op goud op 1579. 50 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1529.3398=DE000CZ2F2X8. Prijs speeder: 3,85. Eerste KD: 1600. Stop: 1550.

    jay schreef:
    totaal over 3trades nu 6,3punten binnen goud niet meegedaan ben tevreden zo ga zo door jay

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 338,55. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 330.8228=DE000CZ0HZ83 . Prijs speeder: 0,81. Eerste KD: 340 stoploss: 337

    #link naar dit bericht
    gpekaar
    gpekaar
    Bijdrager

    Ik ben mee, succes allemaal

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 338,31
    prijs speeder: 0,78. We vertrouwen het nog niet helemaal.

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 338,55. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 330.8228=DE000CZ0HZ83 . Prijs speeder: 0,81. Eerste KD: 340 stoploss: 337

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 159)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN