skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Vraag over limiet in "punten"

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar supern0va 7 jaren, 9 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    supern0va
    Bijdrager

    Ik wil een trailingstop verkooporder invoeren voor aandelen die ik bij Binck heb. Er wordt daar gevraagd om een limiet in "punten". Wat zijn "punten": is dat een percentage of een bedrag?

    Voorbeeld: stel dat mijn aandelen nu 50 euro waard zijn en ik automatisch wil verkopen wanneer de koers met 5% daalt. Wat voer ik dan in? Een order voor bestens verkoop van X punten onder de hoogste koers, maar vul ik 5% of €2,50 in?

    Attachments:
    Capture.PNG

    #link naar dit bericht
    Avatar
    supern0va
    Bijdrager

    Heb nog wat info gezocht maar nergens wordt het me duidelijk. Alle hulp is welkom!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @supernova: punten zijn dan basispunten van het aandeel. Beter: de prijs van het aandeel. Dit lijkt me dus een bedrag. De huidige koers is $224.80 http://finance.yahoo.com/quote/TSLA?ltr=1

    Je kunt bij Binck ook een percentage invoeren.

    Zie: https://www.binck.nl/welkom/gevorderd/stap1/geavanceerde_orders

    Is het zo duidelijk?

    supern0va schreef:
    Ik wil een trailingstop verkooporder invoeren voor aandelen die ik bij Binck heb. Er wordt daar gevraagd om een limiet in "punten". Wat zijn "punten": is dat een percentage of een bedrag?

    Voorbeeld: stel dat mijn aandelen nu 50 euro waard zijn en ik automatisch wil verkopen wanneer de koers met 5% daalt. Wat voer ik dan in? Een order voor bestens verkoop van X punten onder de hoogste koers, maar vul ik 5% of €2,50 in?

    [attachment=14061,1681]

    #link naar dit bericht
    Avatar
    supern0va
    Bijdrager

    Thanks! In mijn geval betekent ’t dus dat ik een aantal euro’s invul in het “Limiet(Punten)” veld. Dat is duidelijk nu. Maar wat als ik een bepaald percentage wil hanteren? Kan ik gewoon “5%” in hetzelfde veld invoeren?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN