skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Tradershoek

Dit onderwerp bevat 350 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Mitzi Mitzi 12 jaren, 4 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 81 tot 100 (van in totaal 351)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @daxen
    Ik ken geen goede daytradingsystemen, maar dat neemt niet weg dat ze er wel zijn. Ik heb daardoor helaas geen suggestie om je systeem te verbeteren.

    Ik beaam hetgeen Vincent72 meldt “Als jij op zoek bent naar de ‘Holy Grale’ of indicatoren…stop dan maar met zoeken”. Je kunt wel zoeken naar goede systemen.

    @glien
    Ik leg vaak doorlopende orders in en wacht totdat deze zijn uitgevoerd of ik ze cancel. Ik heb alleen duidelijk willen maken dat ik de order vandaag laat ‘doorlopen’.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    xmaarten
    Bijdrager

    Chel, ik neem aan dat de TL Goud nu wel gegaan is ?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @xmaarten

    Jazeker de TL Goud is gegaan, ging zelfs richting de stoploss.

    De TS AEX zal het vandaag niet redden, denk ik.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    xmaarten
    Bijdrager

    SL meteen geraakt vandaag voor de TL Goud ?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Ik zie geen koopsignaal voor goud en ook nog geen verkoopsignaal voor de AEX. Pas een duidelijk slot onder 360 geeft een signaal om short te gaan.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @xmaarten

    Zou kunnen. Volgens de koers van de future valt het nog mee, maar door de prijsvorming van Turbo’s kan dat anders uitpakken. Overigens zit ik er niet zo kort op.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    En voor goud is het abwarten

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @eurotokkie

    Misschien heb je gelijk. Even abwarten

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    En de #AEX is nog steeds bullish. Eerst heb je een een bevestiging nodig om short te gaan. Anders kost het alleen maar geld tegen de trend in handelen. Ik ben maar een amateur maar goed.

    GRS

    tokkie

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @eurotokkie

    Uiteraard hebben we een bevestiging nodig om short te gaan. Hetzelfde geldt voor het long gaan.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    xmaarten
    Bijdrager

    eurotokkie schreef:
    Ik zie geen koopsignaal voor goud en ook nog geen verkoopsignaal voor de AEX. Pas een duidelijk slot onder 360 geeft een signaal om short te gaan.

    Ik denk dat Chel een ander systeem hanteert dan jij doet, Eorotokkie

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Een signaal voor de langere termijn, long of short. Het signaal is gewoon nog long, vanaf dec 2010 338/340 meen ik. Gewoon lekker blijven zitten met slepende stoploss. Die correctie komt vanzelf wel een keer. Wanneer niemand hem verwacht

    GRS

    Tokkie

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @eurotokkie

    Jouw systeem geeft kennelijk nog steeds een koopsignaal. Dat is prima.

    Ik probeer niemand over te halen om zijn systeem door het raam te smijten en mijn signalen te volgen. Als je er wat aan denkt te hebben, dan kun je ze volgen. Je kunt ze ook gebruiken om jouw systeem te toetsen. Tot slot kun je ze ook negeren.

    Alles mag en niets moet. Dat maakt het leven een stuk eenvoudiger.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    xmaarten
    Bijdrager

    eurotokkie schreef:
    Een signaal voor de langere termijn, long of short. Het signaal is gewoon nog long, vanaf dec 2010 338/340 meen ik. Gewoon lekker blijven zitten met slepende stoploss. Die correctie komt vanzelf wel een keer. Wanneer niemand hem verwacht

    GRS

    Tokkie

    Eurotokkie, zou jij dan misschien ook een sluier willen oplichten van jouw systeem/signalen ?
    Dat maakt een discussie over waarom jij nog long bent op de AEX en Chel al short een stuk interessanter

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Is ook zo. Je moet het ook niet zien als kritiek. Ik heb ook geen systeem of iets dergelijks. Ik vind wel leuk om deze site wat te volgen.

    GRS

    tokkie

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @eurotokkie

    Kritiek is juist goed hoor. Het woord kritiek heeft misschien een negatieve lading, maar zo ervaar ik het niet.

    Leuk dat je deze site volgt.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 14 januari 2011:

    DAX vanaf 3 september koopsignaal op 6100 pnt. Koers vandaag 7075
    AEX vanaf 12 januari verkoopsignaal op 362 pnt. Koers vandaag 361.

    De instaplimiet van de AEX Turbo Short 370,00 is vandaag niet bereikt.

    De overige signalen plaats ik morgen. Het gaat dan om de signalen voor goud, de EUR/USD, de Nasdaq 100 en olie. Daarnaast zal ik dan laten weten of ik de order voor de TS AEX 370,00 maandag nog een keer inleg.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Mijn signaal geeft aan short goud vanaf 4 januari. Goud heeft steun nu rond de 1355. Daaronder gaan we verder duikeuhhh

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Goud dus steun rond de 1355 en boven de 1430 is er weer ruimte voor omhoog

20 berichten aan het bekijken - 81 tot 100 (van in totaal 351)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN