skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggen Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggen Perceptie belegger

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar beleggenmethenk 10 jaren, 4 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Shurmine
    Bijdrager

    Beste belegger,

    Ik studeer momenteel deeltijd voor de Master Accountancy & Control en Post-Graduate Opleiding aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Voor mijn werk ben ik met name met de controleverklaring van de accountant bezig en als afstudeerscriptie wil ik graag de perceptie van beleggers onderzoeken naar aanleiding van een nieuwe controleverklaring die geïntroduceerd zal worden in Nederland. Met ongeveer 5-7 minuten van uw tijd kunt u mij heel goed helpen. Met name uw persoonlijke beoordeling en perceptie is van belang voor dit onderzoek.
    Bijgaand treft u een link naar de enquête aan:
    http://questionnaire.netq-survey.com/3a40edac-53f4-4bd1-871a-6f04c49c8434

    Mocht u niet op de link kunnen klikken, dan kunt u de onderstaande link selecteren en kopiëren naar uw brouwserscherm.

    Ik hoop dat ik op uw medewerking mag rekenen.
    Shurmine

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Shurmine
    Bijdrager

    Beste belegger(s),

    Als werkende moeder en echtgenote heb ik heel veel tijd ingestoken om de studie deeltijd te doen en ben nu helemaal afhankelijk van uw welwillendheid om 5 minuten van uw tijd om mijn studie af te ronden. Ik heb ik totaal ongeveer 40 personen nodig om mijn enquête in te vullen. Tot nu toe hebben slechts 3 personen anoniem de enquête afgerond.

    http://questionnaire.netq-survey.com/3a40edac-53f4-4bd1-871a-6f04c49c8434

    Ik hoop dat ik op uw medewerking kan rekenen.
    Alvast bedankt,
    Shurmine

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Shurmine
    Bijdrager

    Beste belegger,

    In mijn onderzoek geef ik aan dat het 10 minuten kost, maar echter kost het tussen de 5-7 minuten van uw tijd. Cijfers uit de jaarrekening hoeft u niet te onthouden of ontcijfferen, wel goed naar de controleverklaring kijken. Een attentiepunt: als u eenmaal met het onderzoek begint, kunt u niet meer op de vorige pagina klikken. Ik ben van u afhankelijk om mijn onderzoek af te ronden, a.u.b. help me:

    http://questionnaire.netq-survey.com/3a40edac-53f4-4bd1-871a-6f04c49c8434

    Mocht u niet op de link kunnen klikken, dan kunt u de link selecteren en kopiëren naar uw brouwserscherm.

    Ik hoop dat ik op uw medewerking mag rekenen.
    Shurmine

    #link naar dit bericht
    vgoossens
    vgoossens
    Bijdrager

    Nog een half uurtje voor de Nonfarm payrolls, verw 180k (204k) en Unemployment, verw 7.2% (7.3%), erg belangrijk of Ben (bij de volgende vergadering op 17/18 December) gaat aankondigen wanneer de Fed de stimulering gaat terugbrengen en met hoeveel (nu wordt Maart 2014 aangehouden en een vermindering van $ 7 mrd per maand). Een non farm payroll cijfer boven de 250k zal de onrust verder laten toenemen op de aandelenmarkt. Veel beleggers zullen dan de uitstekende performance van 23% in de SPX vast willen zetten. Dit zal alle andere indices lager zetten. AEX nu op 12% in 2013 en DAX +20%.

    Amerika groeit veel sneller dan verwacht (Gisteren US GDP 3.6%, tegen een verwachting van 2.8%, wel was de voorraadopbouw groter dan verwacht en consumptie iets minder dan men verwachte). Europa, met name de Duitse groei motor, draait goed. Frankrijk en de rest minder. Emerging Markets laten een groei hapering zien doordat er minder geld die kant opgaat.

    Wel zal er de komende maanden weer een flink robbertje worden gevochten in Amerika mbt de begroting en het schuldenplafond. De10 jaar’s rente op 2.86% geeft al onrust aan. Een rente boven de 3% zal aandelenmarkten doen dalen.

    Technische analyse; een SPX (nu 1791) onder de 1777 zal de daling versnellen.

    http://goedbeleggen.wordpress.com/

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beleggenmethenk
    Bijdrager

    onderzoek ingevuld! Ben benieuwd naar de uitkomsten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN