skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggen Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggen Perceptie belegger

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar beleggenmethenk 10 jaren, 4 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Shurmine
    Bijdrager

    Beste belegger,

    Ik studeer momenteel deeltijd voor de Master Accountancy & Control en Post-Graduate Opleiding aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Voor mijn werk ben ik met name met de controleverklaring van de accountant bezig en als afstudeerscriptie wil ik graag de perceptie van beleggers onderzoeken naar aanleiding van een nieuwe controleverklaring die geïntroduceerd zal worden in Nederland. Met ongeveer 5-7 minuten van uw tijd kunt u mij heel goed helpen. Met name uw persoonlijke beoordeling en perceptie is van belang voor dit onderzoek.
    Bijgaand treft u een link naar de enquête aan:
    http://questionnaire.netq-survey.com/3a40edac-53f4-4bd1-871a-6f04c49c8434

    Mocht u niet op de link kunnen klikken, dan kunt u de onderstaande link selecteren en kopiëren naar uw brouwserscherm.

    Ik hoop dat ik op uw medewerking mag rekenen.
    Shurmine

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Shurmine
    Bijdrager

    Beste belegger(s),

    Als werkende moeder en echtgenote heb ik heel veel tijd ingestoken om de studie deeltijd te doen en ben nu helemaal afhankelijk van uw welwillendheid om 5 minuten van uw tijd om mijn studie af te ronden. Ik heb ik totaal ongeveer 40 personen nodig om mijn enquête in te vullen. Tot nu toe hebben slechts 3 personen anoniem de enquête afgerond.

    http://questionnaire.netq-survey.com/3a40edac-53f4-4bd1-871a-6f04c49c8434

    Ik hoop dat ik op uw medewerking kan rekenen.
    Alvast bedankt,
    Shurmine

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Shurmine
    Bijdrager

    Beste belegger,