skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Misstanden Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Misstanden Onbegrijpelijk

Tags: 

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door chel chel 13 jaren, 8 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    wolf 500
    Bijdrager

    Wat mij ten zeerste bevreemd is dat er blijkbaar zo veel mensen die bank producten blijven kopen,fondsen beleggingsproducten.
    Stilaan moet het toch wel duidelijk zijn dat je daar niet echt beter van wordt

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt te zeggen Wolf. Maar kun je jouw bericht preciseren?

    Ik weet dat ik reageer op een ‘oud’ bericht, maar het is eigenlijk nog actueel.

    Dus welke bankproducten moet je vooral mijden?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    wolf 500
    Bijdrager

    Om te beginnen,ik ben geen belegger.
    Wat ik vorige keer schreef is gebaseerd op wat ik hier lees.
    Van de vele bankproducten die hier geanaliseerd worden komen er zeer weinig naar voren als zijnde goed.
    En verder kan ik nou ook niet zeggen dat de banken op een positieve manier naar voren komen in deze crisis,in mijn ogen zijn bankproducten er voor een doel en dat is winst voor de bank.
    En doordat dit toch al lange tijd breed uitgemeten wordt in de media,is het voor mij moeilijk te begrijpen dat mensen ze blijven afnemen.
    Ik zie het zo.
    Als je een bankproduct koopt heb je kans geld te verliezen,je kunt ook winst behalen, dat wordt algemeen geacepteert.
    Als je een huis laat bouwen heb je kans dat het goed is,maar ook dat het slecht is,dat accepteert niemand.
    Maar er wordt in beide gevallen een wanprestatie geleverd

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Hallo Wolf,

    Bedankt voor de toelichting. Ik deel jouw mening, maar ik denk dat er langzaam maar zeker geld uit de bankproducten wordt gehaald. In ieder geval uit de beleggingsfondsen die zij verkopen. Overigens moet ik erbij melden dat ik deze uitspraak baseer op gevoel en niet op kennis.

    Ken jij de cijfers hieromtrent en/of is er iemand die weet of er een geldinstroom of -uitstroom waarneembaar is?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN