skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Reacties op columns Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Reacties op columns Klaar voor de klap?

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 14 jaren, 6 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Jan Groothaar
    Jan Groothaar
    Bijdrager

    Klaar voor de klap of moeten we een correctie maar vergeten? Als we kijken naar de Duitse DAX dan is deze index in een belangrijk gebied gekomen, reden om deze markt eens nader te bekijken.

    Klaar voor de klap?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hallo Jan,

    In beide gevallen voor mij op dit moment reden om een kleine short positie te nemen in sprinters of turbo’s.

    Zowel de redactie als ondergetekende hebben geen posities in de genoemde effecten. Op dit artikel is onze disclaimer van toepassing.

    Eerst een uitleg waarom de aanschaf van turbo’s short gekocht worden en dan staat er bovenstaande.
    Is het de bedoeling dat er aangezet wordt tot handelen? Verlies wordt geleden, immers winnen kunnen we niet allemaal. Ik vertrouw het voor geen meter, sorry. Wellicht heb ik iets gemist en is mijn wantrouwen geheel misplaats. Groetjes

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hallo Turbo Robbie,

    Ik heb in de loop van de dag een positie in de DAX en ook in de AEX ingenomen.
    Op het moment van schrijven, maandag avond, had ik nog geen positie dus vandaar de vermelding. Het is dus niet mijn bedoeling om aan te zetten tot handel, ik geef slechts weer waarnaar mijn interesse uit gaat. Dus n.a.v mijn visie stap ik in of uit de markt en neem, als daar reden voor is een positie in. Volledig transparant.

    Groet Jan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN