skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Iemand ervaring met optiebox.nl?

Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 12 jaren, 9 maanden geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    hugo
    Bijdrager

    Is er iemand die ervaring heeft met optiebox.nl?

    #link naar dit bericht
    hve
    hve
    Bijdrager

    Met Optieboxen kun je geld verdienen, ook als je geen kapitalist bent.
    Zelfs een klein kapitaaltje kan groeien alsof het een geldboompje is.

    Hihihi, voor elke vorm van “toegevoegde” waarde moet je betalen. Ik ben bang dat de rendementen zullen tegenvallen 😉

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Ik heb de optiebox wel een tijdje gevolgt,de resultaten waren niet spectaculair maar behaalde wel winst.
    Hij heeft nu iets nieuws wat is gebaseerd op de ervaringen uit het verleden, je heb nu een 3 keuze menu,ik heb me aangemeld voor het B abonnement,met verwachte rendementen van 3-7% per mnd,ik ben benieuwt of hij het ook waar kan maken!de tijd zal het leren.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hugo
    Bijdrager

    Dank voor reacties. Is iemand ook wel eens bij die zgn seminars van ondernemend beleggen geweest?

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Ik heb meer van François Jansen geleerd dan van wie ook op vlak van beleggen. Zijn seminar is elke euro waard geweest.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Luc lcdnlf schreef:
    Ik heb meer van François Jansen geleerd dan van wie ook op vlak van beleggen. Zijn seminar is elke euro waard geweest.

    Dat je er veel van leren ben ik wel met je eens maar dat het elke euro waard is trek in twijfel.
    Ik heb namelijk ook de tweedaagse cursus ondernemend beleggen gevolgt enige jaren geleden, en daar moet toch een zeer stevige prijs voor worden betaald.Ik krijg dan al snel het gevoel dat de resultaten op de abonnementen aanzienlijk hoger zijn dan de beleggings resultaten.
    Het zou naar mijn mening aanzienlijk korter kunnen en dus goedkoper als er meer op de kern van de zaak wordt gericht.
    één ding is wel zeker hij kan zijn produkten uitstekend aan de man brengen,en het volgen van de cursus is al een plezier op zich
    Nog een opmerking over de stategie :ik sprak deze week mog enkel die deze volgen,maar ze hebben de afglopen weken ook harde klappen gekregen , ééntje zag al zijn opgebouwde winst van afgelopen +/-10 mnd zo goed als verdwenen,mede door eigen schuld doordat hij niet in staat was de regels consequent op te volgen i.v.m. wat vakantie dagen.
    Dus om het optimisme enige sinds te temperen lijkt me enige bescheidenheid ook hier op zijn plaats.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    schuurbiers
    Bijdrager

    Beste daxen de man heet Francois Franken en geen Jansen ,ik ga ook zijn B abonnement volgen en ben bij een seminar geweest en heb een curcus gevolgd daarna veel verloren omdat ik meer wilde verdienen bij woensdag trader,daan verbeek en beursfoon beter wat minder verdienen dan veel verliezen Ik had francois ideen van begin af moeten volgen maar ga het nu met optiebox proberen probeer ook nog een maand bij chel heb met de vorige 2 meegedaan en 500 verdiend met een inleg van 2200 niet slecht

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Dat hij Francois Franken heet is me wel bekend,de naam jansen stond in de copy van Luc,zo dat ook weer recht gezet.
    Als meer info over de strategie van Francois Franken wilt,kunnen we dat beter prive even uitwisselen lijkt me. als je wilt laat je hier je e-mail achter en kunnen we dat verder bespreken.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @daxen: Een oproep tot of het achterlaten van email adressen is op dit forum niet toegestaan. Zie onze reglementen: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/forumreglement.html

    Bij deze krijgt u een waarschuwing. De volgende keer wordt u account geblokkeerd.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN