skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Goud Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Goud Hoe ik een goldbug ben geworden

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar maple_leaf 12 jaren, 2 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    maple_leaf
    Bijdrager

    Toen ik 17 jaar geleden naar Canada verhuisde had ik geen vermoeden hoe mijn avonturen daar zouden verlopen. Na verschillende ondernemingen om in ons bestaan in de Rockies van BC te overleven, raakte ik geobsedeerd door de economische illusie van onze decadente welvaart. Dat was het begin van een ontdekkingsreis in de wereld van bankgeheim, goud en geld.
    Vlak voor de kredietcrisis in 2007 losbarstte – iets dat ik had zien aankomen en waarvoor ik mijn familie en vrienden in Nederland al jaren waarschuwde – verkochten we ons huis en investeerde ik de opbrengst in goud.Dat heeft ons totzover geen windeieren opgeleverd…
    Over die ontdekkingstocht en leerproces heb ik een boek geschreven, ‘ Achter m’n gat vergaat de wereld’, dat inmiddels wordt uitgegeven via uitgeverij ‘Boekenbent’
    Dit boek beschrijft mijn transformatie tot goldbug en geeft een logische en simpele uitleg van de huidige economische crisis. Ideaal voor diegenen, die meer willen weten over het historische belang van goud, en de gevolgen voor de toekomst. Het leest als een avonturenroman, en is daarmee ook heel geschikt als introductie voor sceptische familieleden of kennissen!

    http://www.shop.boekenbent.com

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN