Dit onderwerp bevat 311 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door
chel 14 jaren, 10 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Zoeken
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Guru van de dag
Tags: 344, 75, KB Guru van de dag
Dit onderwerp bevat 311 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door
chel 14 jaren, 10 maanden geleden.
Puike prestatie Richard! Volgens mij gaan we verder omhoog naar 340,00.
Dit zijn de deelnemers tot nu toe en we hebben nog een paar uur voordat de ‘competitie’ sluit.
Chel 336,00
Luc lcdnlf 337,20
Mike 338,75
Johan 340,00
Er is nog voldoende ruimte voor de bezoekers van dit forum om hun voorspelling te plaatsen. Dus allemaal meedoen.
Chel 336,00
Luc lcdnlf 337,20
Mike 338,75
Johan 340,00
Richard 341,23
Netjes Mike, gefeliciteerd
Mike, goed gedaan
Morgen gaan wij terug voor een gelijke eindstand, hoewel de stijgingskansen wat zijn toegenomen. Morgen gok ik op 338,77
Goede prestatie Mike, de kans op een daling is reëel. Ik ga voor 336,00.
Vandaag hebben wederom te maken met een zeer zuivere voorspelling. Mike gefeliciteerd!

Ik kies weer voor mijn ‘gebruikelijke’ daling. Morgen tot 337,00 (hoop ik).
Bedankt allen.
Ik voorzie vandaag weer een plus. Ik denk tot 340,35.
Dit zijn de deelnemers tot nu toe en we hebben nog een paar uur voordat de laatste ‘competitie’ van deze week sluit.
Johan 336,00
Chel 337,00
Luc lcdnlf 338,77
Mike 340,35
U kunt nog meedoen.
Richard 333,33
Johan 336,00
Chel 337,00
Luc lcdnlf 338,77
Mike. 340,35
En Johan is vandaag de winnaar. Hij mag een weekend lang genieten van zijn titel. Gefeliciteerd Johan!

Johan gefeliciteerd
Richard, bedankt. Wie komt er morgen naar de Dag van de Belegger?
Ja ik kom naar #DvdB.
Ik ga er niet heen Johan
Johan gefeliciteerd.
Ik ga niet naar de Dag van de Belegger.
Maandag voorzie ik wederom een stijging. Ik verwacht een slotstand van 338,00.
Op weekbasis is mijn systeem nog altijd onverdeeld positief over de toekomst. Het enige echte minpunt is dat de ADX welgeteld op nul staat, daar waar je 25 moet hebben om te spreken van een trend.
Op dagbasis is de koers terug in de cloud beland. De MA20 is dalend en de koers zit er onder en er is nog mooi ruimte naar de onderkant van de Bollinger band. De ADX staat op 6.
Krausz spreekt nog altijd van een stijgende trend, maar geeft een “stop long” en een “stop short” signaal.
De kans op dalen is dus groter dan op stijgen. Voor morgen gokken wij nog maar eens op een gelijke eindstand ten opzichte van vrijdag: 336,26
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.

Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.