Dit onderwerp bevat 311 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door 
 chel 14 jaren, 10 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Zoeken
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Guru van de dag
Tags: 344, 75, KB Guru van de dag
Dit onderwerp bevat 311 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door 
 chel 14 jaren, 10 maanden geleden.
De volgende deelnemers dingen vandaag mee naar de titel “KB Guru van de dag”:
Chel 355,00
Johan 356,00
Luc lcdnlf 357,16
peetje35 358,00
Mike 358,50
Johan heeft de donderdagtitel binnen. Gefeliciteerd Johan!

Johan, je hebt dat goed gedaan.
Morgen ga ik gokken op 356,98
Omdat we morgen een korte handelsdag hebben lijkt het me zinvoller om maandag weer te beginnen. Je kunt echter wel een verwachting opgeven als je wilt maar het telt niet voor de Guru van de Dag.
338.09 en vraag me niet waarom, puur een gokje 😀
Leuk gokje maar is dat niet een beetje veel -:) Een crash voor morgen of bedoelde je 358,09?
Oké, doe ik ook een spek en bonengok, maar niet zo gewaagd als josinewilms. Ik ga voor 358,00
hoi ik ga voor 346,15
Rannepan,
Ben je zeker dat je voor 346,15 of heb je per toeval een cijferke mis ingevoerd?
De volgende deelnemers doen vandaag mee. De uitslag telt niet mee voor de titel “KB Guru van de dag”:
Josinewilms 338,09
Rannepan 346,15
Luc lcdnlf 356,98
Mike 358,00
Ik heet de nieuwkomers hartelijk welkom. Jullie zien het erg somber in, maar een stevige daling net voor de kerstdagen is mogelijk.
Op deze niet officiële competitiedag is Luc de beste. Gefeliciteerd Luc!
Luc gefeliciteerd met de beste voorspelling. Is zeker niet gemakkelijker door de ‘halve’ beursdag.
Maandag kies ik weer voor 358,00.
Ik heb genoten van deze niet-officiële titel.
Morgen gok ik op 356,64
Ik hou het op een kleine min 355,00
355.35
Is deze reactie genoeg voor de dagprijsvraag?
Ik zie niet waar ik anders mijn gok kan plaatsen….
eindstand morgen 36407
Morgen ga ik voor een eindstand van 356,26
Ik ben vandaag de gelukkige winnaar. Wel weinig deelnemers dus had ik veel kans. Dat is morgen anders zie ik.

@josinewilms
De voorspelling moet voor 11.00 uur worden geplaatst. Is het de bedoeling dat de stand van 355,35 voor morgen meedoet? 
Ik neem aan dat 355,35 voor morgen geldt, als het anders is dan lees ik dat graag?
@dehaav
Ja hoor de stand doorgeven via een bericht op dit forum (in deze draad) is voldoende. Moet er nog een komma in de door jou opgegeven eindstand of gok je op 36407?
Lijkt mij erg hoog. 
Leuk dat jullie meedoen!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.

Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.