skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Misstanden Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Misstanden Groot persoffensief voor nieuwe SMS-dienst die 95% zou scoren

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar Lonny 12 jaren, 9 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Lonny
    Bijdrager

    Ik denk dat momenteel het meest hot de dienst van Hans Schotema gemaakt wordt. Op zich doet de man zelf mij wel vertrouwd aan en is de onderliggende logica ijzersterk. Alleen heb ik 12 jaar geleden ook al eens zo’n dienst snel zien opkomen en ook even snel weer zien verdwijnen na incasseren van het hoge abonnementsgeld bij een massa, toen 495 gulden. Geen van de voorgespiegelde winsten werden gehaald, een stevig verlies zelfs was het resultaat.

    Niks verkeerd over de man zelf maar Hans’ zijn PR-dienst werkt wel heel erg suggestief. Momenteel loopt er een proef door Maarten Verheyen welke haaks begint op wat die PR steeds van de daken schreeuwt: dat er niet of nauwelijks verliesgevende signalen zijn met getallen van een enkele op de 100 met verlies over een lange reeks van jaren, en dat typisch als er een echte test komt dankzij Maarten er het ene na het andere verlies komt. Significant nu al haast onwerkelijk om de voorgespiegelde cijfers waar te maken.

    Ik ben het erg met de diepe redenen eens om zo’n systeem te vertrouwen (nl. tegen de menselijke aard ingaan want immers verliest 90% van de particulieren al gewoon van een baviaan/dolfijn/willekeurig welk dier). Maar de hele opzet momenteel laat de wenkbrauwen flink fronsen.

    Zo was het eerst 175,- op een kwartaal en meldt de PR-dienst nu dat er 150.000 mensen een aanbod hebben van geen 1999,95 maar 999,95 op een jaar. Een typisch geval van spookbedragen want die 1999,95 heeft nog nooit iemand betaalt.

    En de resultaten… tsja eerder was al gemeld dat Hans al vele jaren meedoet aan de analistencompetitie waar alle toppers van de Benelux aan meedoen maar in geen enkele van de laatste jaren staat hij ook maar in de top-10. En dat hadden zijn gloriejaren meten zijn.

    Het lijkt er sterk op dat hij voorspiegelt wat iedereen wel kan: met de bekende resultaten uit het verleden kan je een 100% winstsysteem tonen, maar of dat systeem ook in de toekomst gaat werken moet Maarten’s test nog maar eens uitwijzen… en is nog niet bepaald hoopvol. Geen finale-oordelen van mij maar wel een kritische belegger.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN