skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Gann Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Gann Groeilijnen volgens Gann

Dit onderwerp bevat 31 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door JanS JanS 13 jaren, 11 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 21 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Net gespot op You Tube,
    Een voorbeeld van hoe het niet moet ….
    .
    http://www.youtube.com/watch?v=GrSmxFYuJyg%5DHoe het NIET moet !
    .
    Tsja …
    Houd de muis gericht op de pauze knop om de ondertiteling te kunnen lezen, … leerzaam … 🙂
    .

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    SCHITTEREND FILMPJE!!! Echt ik kom haast niet meer bij van het lachen, alhoewel de persoon die het gemaakt heeft waarschijnlijk helaas slachtoffer is geworden van de ‘wijze raad’ van GB.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Guy Boscart maakt maar één klein foutje. Verder alles OK met zijn visie.

    Elk boek en elke website over elke vorm van technische analyse die zichzelf respecteert, zou met de nodige overdrijving, bijna moeten starten met de woorden: “Het eerste dat een technisch analyst moet doen is objectief de huidige hoofdtrend bepalen. Zodra hij die heeft onderkent, kan hij analyseren met grotere kans op succes.”

    #link naar dit bericht
    Avatar
    schilder
    Bijdrager

    1 klein foutje?, ik noem het misdadig

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Ik heb het emoticontje 🙂 vergeten. Bovendien probeer ik beleefd te blijven en mijn woorden te wikken en wegen.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Jan,

    Enkel omdat voor iedereen respons belangrijk is. Ik heb zo goed en zo kwaad als mogelijk de cloud-toestand nagemaakt in excel en ik bekom volgend resultaat die gelijk aan de grafiek van Jan.

    Trukje als je de grafiek niet volledig kan zien: Klik rechts op de grafiek, kopie. Opent Paint (onderdeel van bureauaccesoires) en plakken.

    Nu doe ik eerst verder met Murrey en dan zal ik aandacht aan cloud geven.

    Attachments:
    Cloud_AEX_dag.jpg

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Ik zit nog ergens met een fout in de opbouw van de wolken, maar dat is voor later

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @luc op de grafiek klikken is voldoende. In Chrome krijg je het direct te zien en in Internet Explorer 8 hoef je alleen daarna op open te klikken.

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Luc, je kan goed overweg met Excel zie ik !

    Voor de gebruikers van Wall Street en Alex Pro heb ik de code iets aangepast die wordt gebruikt voor weergave van de door mij gepresenteerde Cloud grafieken.
    U kunt deze code samen met wat voorbeeld grafieken die daaruit rollen vinden onder de volgende link op TA-script.com –> http://ta-script.com/forum/viewtopic.php?p=4512#4512

    Meer uitleg volgt ..

    Vriendelijke groet,

    Jan 😉

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Jan, je grafiek van de AEX in het technische script voor Alex Pro enz. komt niet overeen met je grafiek die ik hier als voorbeeldje nam om mijn werk te vergelijken. De TA-grafiek komt dan wel overeen met wat ik in excel heb in elkaar gestoken.

    Kan je iets meer duidelijkheid brengen aub??? Ik denk dat het ergens zit in de verschuiving die je “moet” toepassen bij de wolken of dat het zit in de parameters 9-26-52.

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Luc,

    Je moet de laatst gepresenteerde code gebruiken die staat in de topic
    http://ta-script.com/forum/viewtopic.php?p=4512#4512

    Ik heb die code om verwarring te voorkomen maar versie 2.0 genoemd.

    Eerdere versies werkten met andere standaard instellingen voor verschuivingen van de diverse lijnen.

    Ik heb de laatste versie in ALex Pro staan, en dan komen er dezelfde grafieken uit als hierboven.

    Vriendelijke groet,
    Jan 😉

12 berichten aan het bekijken - 21 tot 32 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN