Tags: CritiTrader, enig idee hoe ik dat daar moet doen? Thnx alvast!, Goedemiddag Satil, Gratis proefabonnement, henk2, Hoi Sat, ik meld me ook aan voor de signalen. Terp, ik zit bij IB, is het mogelijk dat je het instapniveau vermeld dan ga , leo, meld mij aan voor de signalen.klara, ook ik wil me graag aanmelden voor een gratis proefabo, terp
Dit onderwerp bevat 300 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 9 jaren, 5 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
2 mei 2014 om 16:59 #link naar dit bericht
Ik wil wel graag een proefabonnement. Kan dat? Bedankt.
3 mei 2014 om 16:28 #link naar dit berichtDoor middel van je reactie ben je automatisch abonnee en ontvang je dit bericht.
loraine schreef:
Ik wil wel graag een proefabonnement. Kan dat? Bedankt.5 mei 2014 om 05:24 #link naar dit berichtHallo Satilmis,
Mij kun je ook weer noteren voor een proefabonnement
Dank
5 mei 2014 om 11:37 #link naar dit berichtHierbij een overzicht van het resultaat voor dit jaar. Op basis een een standaardportefeuille van 10.00 euro staat de nettowinst inclusief transactiekosten dit jaar op 958 euro oftewel 9,58%.
We hebben echter hoogstens 1165 euro geïnvesteerd zodat het daadwerkelijk rendement op 82% staat.
In totaal hebben we 9 trades gedaan waarvan 5 met winst gesloten. Het grootste verlies was 128 euro en de grootste winst was 566 euro.
Zie hieronder de grafieken.
Suggesties en reacties
Ik ben benieuwd of mensen deze draad volgen. Reacties/opmerkingen en suggesties zijn welkom evenals vragen.
Volgen
We gaan weinig transacties doen en stappen alleen in bij goede signalen. De bedoeling is dat we comfortabel beleggen.
Het enige wat u moet doen is een reactie in deze draad achterlaten dat u de signalen wilt ontvangen.
Voor de nieuwkomers: de werkwijze kunt u hier lezen: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014
Attachments:
CritiTrader_trades_2014.jpg
CritiTrader_resultaat_per_5_mei_2014.jpg
CT_5_mei_2014.jpg5 mei 2014 om 15:21 #link naar dit berichtMeld me aan voor een gratis proefabonnemend
5 mei 2014 om 17:12 #link naar dit berichtHoi Sat
Vernieuwd systeem, wil ik best eens uitproberen dus je mag me noteren.
Mvg. Gerard
5 mei 2014 om 20:02 #link naar dit berichtMeld me ook aan voor het gratis proefabonnement
5 mei 2014 om 21:23 #link naar dit berichtGaarne opnemen voor email en abonnement . Dank u
5 mei 2014 om 23:23 #link naar dit berichtWe gaan long op de FDAX. We kopen om 08:00 uur bij de opening 100 stukken DAX 30 CT BEST Speeder Long 8768.8361.
ISIN-code: DE000CF503E7
Het koersdoel is 9622 in de FDAX en de stoploss is 9400 in de FDAX.
De indicatieve opening van de speeder is 6,90. De FDAX is gesloten op 9558.
6 mei 2014 om 06:56 #link naar dit berichtDe long op de FDAX is ingenomen op 9583,50. Prijs speeder: 8,20
Satilmis schreef:
We gaan long op de FDAX. We kopen om 08:00 uur bij de opening 100 stukken DAX 30 CT BEST Speeder Long 8768.8361.ISIN-code: DE000CF503E7
Het koersdoel is 9622 in de FDAX en de stoploss is 9400 in de FDAX.
De indicatieve opening van de speeder is 6,90. De FDAX is gesloten op 9558.
6 mei 2014 om 09:03 #link naar dit berichtGoedemorgen Satilmis,
Even een vraagje: moet ik voor de trades op deze site kijken of krijg je ze, als het goed is, ook per email toegestuurd. (hetgeen nu namelijk NIET het geval is…)
Dank voor je moeite alvast,
Hans
6 mei 2014 om 09:32 #link naar dit berichtHans,
Bedankt voor je reactie. Wellicht komen ze in de spambak. Als het goed is, hoor je ze gewoon per e-mail ook te krijgen.
Groeten,
SatilmisHans111 schreef:
Goedemorgen Satilmis,Even een vraagje: moet ik voor de trades op deze site kijken of krijg je ze, als het goed is, ook per email toegestuurd. (hetgeen nu namelijk NIET het geval is…)
Dank voor je moeite alvast,
Hans
6 mei 2014 om 09:49 #link naar dit berichtDank voor je mail, Satilmis.
Heel merkwaardig: alle mails van “De Kritische Belegger” komen gewoon binnen (geen spam dus…), maar de trades ontvang ik totaal niet…
(Heb de laatste trade op DAX wel eenvoudiger kunnen inkopen, dus het heeft zo zijn voordelen….:-))
Ga nog eens even verder kijken hoe het zit…
P.S. Mooie resultaten, Satilmis. Complimenten.
6 mei 2014 om 10:38 #link naar dit berichtHans, ik weet niet hoe het komt. Hebben andere mensen dat ook?
Bedankt voor je reactie en het compliment.
Hans111 schreef:
Dank voor je mail, Satilmis.Heel merkwaardig: alle mails van “De Kritische Belegger” komen gewoon binnen (geen spam dus…), maar de trades ontvang ik totaal niet…
(Heb de laatste trade op DAX wel eenvoudiger kunnen inkopen, dus het heeft zo zijn voordelen….:-))
Ga nog eens even verder kijken hoe het zit…
P.S. Mooie resultaten, Satilmis. Complimenten.
6 mei 2014 om 10:42 #link naar dit berichtSatilmis schreef:
Hans, ik weet niet hoe het komt. Hebben andere mensen dat ook?Bedankt voor je reactie en het compliment.
Satilmis, probleem opgelost: heb voor de zekerheid bij mijn inlog-gegevens op de site een ander email-adres ingesteld. Kreeg vervolgens meteen je laatste reactie binnen dus alles opgelost (misschien was het andere, oude email-adres al een keer eerder geregistreerd…) Enfin, alles werkt. Thnx a lot.
7 mei 2014 om 11:19 #link naar dit berichtOk, bedankt Hans, Als het goed is kunnen alle volgers de mailtjes krijgen.
Herstel in de DAX.
http://www.beleggenchat.nl/forum/shareimg/1399461202.jpg
Hans111 schreef:
Satilmis, probleem opgelost: heb voor de zekerheid bij mijn inlog-gegevens op de site een ander email-adres ingesteld. Kreeg vervolgens meteen je laatste reactie binnen dus alles opgelost (misschien was het andere, oude email-adres al een keer eerder geregistreerd…) Enfin, alles werkt. Thnx a lot.7 mei 2014 om 11:29 #link naar dit berichtJa, gaat weer de goede kant op Satilmis…:-)
7 mei 2014 om 11:35 #link naar dit berichtik kan niet op het forum komen hoe kan dat ik ben wel ingelogd maar moet ik dan opnieuw inloggen maar dat wil niet
7 mei 2014 om 11:41 #link naar dit bericht -
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.