skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Reacties op columns Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Reacties op columns Goud zet volgende stap

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 14 jaren, 7 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Cees de Vries
    Cees de Vries
    Bijdrager

    In navolging op hetgeen vermeld in de column van vrijdag jl. volgt nu een korte update. Goud breekt vandaag door de psychologisch interessante 1.000-grens.

    Goud zet volgende stap

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Tsja..Cees

    Goud heeft de stoploss geraakt….en nu?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    loper: als een stop geraakt wordt is de trade weg, simpel. Wachten op een nieuwe kans.
    Overigens: Zoals je ziet werk ik (puur toevallig) met de december future waarvan de low tot op heden 995.20 is nadat ik de stop plaatste. Ik ben dus nog niet uitgestopt.

    Daarnaast hanteer ik de stoploss tijdens europese handelsuren, daar de meeste beleggers een ETF of turbo zullen hebben, die nu niet meer verhandelbaar is.
    Dit is niet flauw bedoeld, maar als ik alle voorwaarden moet noemen zoals spot-goud of futuregoud en welke afloopmaand en handelsuren, dan zijn we een A-4tje verder. Daarnaast kan je ook nog discussieren over een stop intraday of op closebasis.

    Ikzelf houd een stop op close aan en decemberfuture 995, is dat ook weer ontzenuwd. Bedankt voor de tip, kan ik volgende keer rekening mee houden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN