skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners datum

Tags: 

Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door WRoeland WRoeland 13 jaren, 11 maanden geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    heleen123
    Bijdrager

    Als ik artikelen lees van een van de redactieleden, ben ik altijd erg op zoek naar een datum wanneer dat artikel geschreven is. Dat is zoals u zult begrijpen erg relevant. Zeker als ik artikelen lees die vóór het laatste artikel geschreven zijn.
    Het zou erg prettig zijn als de datum bij het begin van het stukje te zien is.
    bij voorbaat dank.
    Heleen

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Heleen, wij hebben het in orde gemaakt. De datum van de post van forumleden staat nu bovenaan.

    Groeten,
    Satilmis

    #link naar dit bericht
    Avatar
    tinus
    Bijdrager

    Mijn probleem op dit moment is dat enkele minuten duurt voordat ik op deze site kom, terwijl ik verders met geen enkele site problemen heb.
    Dus er is iets veranderd op deze site, wat dat weet ik niet maar het is niet echt uitnodigend zo.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @tinus welke browser gebruik je, ik raad je aan om Chrome of Firefox te gebruiken. Internet Explorer 8 mag ook. Alleen met Internet Explorer 7 zijn er wellicht wat moeilijkheden.

    Bedoel je ermee dat het forum trager is geworden?

    #link naar dit bericht
    WRoeland
    WRoeland
    Bijdrager

    Satilmis,de site is erg traaaaag geworden.Als ik ergens op klik dan heb tijd genoeg om te gaan plassen.En ook nog om koffie te gaan zetten.

    Eerst was dat dus niet zo?

    Willem

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Willem, bedankt voor je feedback. Als er niemand iets meldt kunnen wij er ook weinig mee. Welke browser gebruik je? Ik moet details weten om er iets mee te doen. Gaat het om het forum of de hele site.

    #link naar dit bericht
    WRoeland
    WRoeland
    Bijdrager

    Satilmis,heb even moeten opzoeken welke browser ik precies had.Zie nu pas dat ik Internet Explorer 7 heb.De slechte dus.Dacht echt te menen dat ik Internet Explorer 8 gebruikte?

    Zal hem updaten naar 8.

    Groet Willem

    Hier kan men bekijken hoe en welke browser je gebruikt.

    http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Find-out-which-version-of-Internet-Explorer-youre-using

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Omdat we een nieuwe layout hebben, raad ik jullie aan om de temporary internet files weg te gooien.

    Je kunt ook CCleaner downloaden. Een makkelijk hanteerbaar programma. De bedoeling ervan is archieven op je computer op te ruimen om Windows zo goed mogelijk te laten werken.

    http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-y-a-b-y-x.htm

    In Chrome, FireFox en Safari is de site getest en kent het geen problemen.

    #link naar dit bericht
    WRoeland
    WRoeland
    Bijdrager

    @ Satilmis,met Internet Explorer 8 werkt jullie site nu perfect.
    Naar de WC gaan tijdens het aanklikken op de site zit er nu niet meer in…LOL

    groet WIllem

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN