skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums AEX Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums AEX Daling AEX gaat versnellen

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Nescio 14 jaren, 4 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Cees de Vries
    Cees de Vries
    Bijdrager

    Zoals vorige week geschreven is de verwachte dalingsversnelling gekomen. Gelet op het slot van Wall Street moeten we ervan uitgaan dat de daling van de AEX versnelt en door de 290 punten duikt.

    Daling AEX gaat versnellen

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hallo Cees,

    ” De correctie is zo snel gegaan dat een dalingsversnelling reëel moet worden geacht”

    Wanneer/waar schat jij op basis van tijd/prijs een voorlopige bodem in de AEX?
    Stoploss 307: bij ‘goede’ cijfers vanmiddag ISM staan we bij een rebound waarschijnlijk snel boven de 307. Is deze st.loss niet iets te strak?

    Dank voor je reactie!

    GR. Erik

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Erik,
    “Een voorlopige bodem” is lastig te definiëren. Welke tijdshorizon hanteer je?
    Ik ben vermogensbeheerder, geen trader, hoewel ik me soms ook wel inspan wat te scalpen, maar dat doe ik dan naast mijn strategische trade.
    Eerlijk gezegd is er nog te weinig info van de daling beschikbaar om al dergelijke berekeningen te maken.
    Stoploss: Ongeacht de cijfers, stop is stop, simpel. Indien we om 17.15/17.20 > 307 staan, positie liquideren en winst binnenharken.

    #link naar dit bericht
    Cees de Vries
    Cees de Vries
    Bijdrager

    In verband met een verwachte reactie opwaarts kunnen actieve beleggers een stoploss van 300 op slotbasis aanhouden. Langere termijn beleggers houden stoploss van 320 op slotbasis aan.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Nescio
    Bijdrager

    Bedankt voor je attente commentaar.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN