skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1,501 tot 1,520 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    100 stuks gekocht op € 2,42 ➡
    FDAX september gekozen.

    #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    ForcefielD schreef:
    100 stuks gekocht op € 2,42 ➡
    FDAX september gekozen.

    Hooo de order is uitgevoerd op €2,32 100 stuks! BinckBank telt gewoon de kosten bij je aankooporder op, lekker hinderlijk! ➡

    @edo hoe hoog kocht jij ze aan?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De FDAX short positie is ingenomen op 9.929,00. Prijs speeder: 2,32

    Satilmis schreef:
    We gaan short op de FDAX. We kopen bij de opening om 08:00 uur:

    100 stukken DAX 30 CT BEST Speeder Short 10138.7877
    ISIN-code: DE000CF50FS6

    Het koersdoel is 9610 en de stoploss is 10.080

    #link naar dit bericht
    Avatar
    harry2
    Bijdrager

    Aargh dat heb ik gemist 😥 ik wist niet dat er nog meldingen konden komen in de nacht… 😕 Nou ja dat weet ik dan voor de volgende keer!
    Misschien dat ik nog instap als de koers een beetje opveert vanmiddag.

    #link naar dit bericht
    gpekaar
    gpekaar
    Bijdrager

    Ik ben wat later rond 9 uur mee met CFD,s 10 euro de punt instap was 9925 stop nu op BE dus verlies niet meer mogelijk, nu eff weg straks verder kijken.

    Overigens weer zeer goede timing van Sat.

    #link naar dit bericht
    gpekaar
    gpekaar
    Bijdrager

    Stop verlaagd naar 9810 , dus 115 punten geborgd, dit word een zeer leuke trade, morgen zien we verder.

    #link naar dit bericht
    gpekaar
    gpekaar
    Bijdrager

    Kleine update, net niet uit gestopt hoogste koers 9806 rond goed 14 uur , we zien het wel.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Ik was helaas te laat met de positie short DAX, maar complimenten!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Goud heeft beweging, maar naar de vorige top van 1331 wil het nog niet………

    #link naar dit bericht
    gpekaar
    gpekaar
    Bijdrager

    En Jawel, net uitgestopt op 9810 mooie trade 1150,- moeten we meer doen, Goud loopt nog.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beide posities gaan redelijk goed.

    gpekaar schreef:
    En Jawel, net uitgestopt op 9810 mooie trade 1150,- moeten we meer doen, Goud loopt nog.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,

    blijft het target 9610 of kunnen we mogelijk na een bericht ook tijdens de dag uitstappen?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    bente, zolang ik geen bericht heb gestuurd blijven koersdoelen en stoplossen ongewijzigd.

    We handelen in principe niet tijdens de dag.

    bente schreef:
    Hallo Satilmis,

    blijft het target 9610 of kunnen we mogelijk na een bericht ook tijdens de dag uitstappen?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    harry2
    Bijdrager

    Ben toch maar 1 dag laat ingestapt, op DAX 9795, met automatische terugkoop op 9620 om deze meer risicovolle positie eerder te kunnen afsluiten. Sta nu toch mooi op winst. 8)

    Wel ook nog een stop gezet op 9695 om de meeste winst vast te houden (zolang er niet onverhoopt iets heel moois gebeurt tijdens de nacht; en met twee afsluitorders op een enkele positie moet ik het een beetje in de gaten houden!).

    PS ik zie nu, achteraf, dat ik met Saxobank wel degelijk ook in een order een koersdoel EN stoploss kan aangeven – zodat als het goed is maar een van de twee wordt uitgevoerd. Voor de volgende keer! 🙂

    #link naar dit bericht
    Avatar
    harry2
    Bijdrager

    Dat ging plots heel snel, mijn DAX positie nu al gesloten (eigenwijs)@ 9620. -> 175 € winst ondanks verlaat begin. Dank je wel Satilmis! 8)

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We brengen de volgende wijzigingen aan:

    -We trekken de stoploss voor de Goud Long positie op naar $1312. Het koersdoel van $1390 blijft gehandhaafd.

    -We verlagen de stoploss voor de FDAX short positie naar 9.929,00. Het koersdoel verhogen we met 10 punten naar 9620.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We brengen de volgende wijziging aan:

    We trekken de stoploss voor de FDAX short positie op naar 9710. De stoploss van 9620 blijft gehandhaafd.

    We staan op een mooie winst en dit is een goede manier om de positie te beschermen. Mogelijk gaat de beurs herstellen.

    Satilmis schreef:
    We brengen de volgende wijzigingen aan:

    -We trekken de stoploss voor de Goud Long positie op naar $1312. Het koersdoel van $1390 blijft gehandhaafd.

    -We verlagen de stoploss voor de FDAX short positie naar 9.929,00. Het koersdoel verhogen we met 10 punten naar 9620.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Excuses: strikt genomen is het: We verlagen de stoploss voor de FDAX short positie naar 9710. De stoploss van 9620 blijft gehandhaafd.

    Satilmis schreef:
    We brengen de volgende wijziging aan:

    We trekken de stoploss voor de FDAX short positie op naar 9710. De stoploss van 9620 blijft gehandhaafd.

    We staan op een mooie winst en dit is een goede manier om de positie te beschermen. Mogelijk gaat de beurs herstellen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Nu de goede zin (Drie maal is scheepsrecht):

    We verlagen de stoploss voor de FDAX short positie naar 9710. Het koersdoel van 9620 blijft gehandhaafd.

    Satilmis schreef:
    Excuses: strikt genomen is het: We verlagen de stoploss voor de FDAX short positie naar 9710. De stoploss van 9620 blijft gehandhaafd.

20 berichten aan het bekijken - 1,501 tot 1,520 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN