skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 2 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 221 tot 240 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Pipofiasco
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    We sluiten de long positie op de AEX op 291,70
    prijs speeder: 1,66

    Vanochtend mijn allereerste trade hier met winst afgesloten. Het proefabonnementsgeld is ruimschoots terugverdiend 🙂 Ik ben 12 juni op 1,71 ingestapt en besloot daarom gistermiddag bij de mail van Sat niet uit te stappen op 1,66 maar nog even te wachten. Vanochtend uitgestapt aan 1,97. Eerste ervaring positief dus. Ben benieuwd naar de volgende 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 296,04. Wij kopen 500 stuks
    AEX CT BEST Speeder Short 309.68=DE000CT9E2L0. prijs speeder: 1,44. Eerste KD: 290. Stoploss:299

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 296,77
    prijs speeder:1,37

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 296,04. Wij kopen 500 stuks
    AEX CT BEST Speeder Short 309.68=DE000CT9E2L0. prijs speeder: 1,44. Eerste KD: 290. Stoploss:299

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    We hebben een wat mindere week achter de rug. Een was een mooie winst en 2 kleine verliestrades. Per saldo hebben we netto 55 euro gepakt.

    Voor deze maand staan we op een nettoresultaat van ruim 300 euro en daarmee zijn we op schema om onze minimale doelen voor deze maand te halen. Waar het dus om gaat is het langere termijn perspectief en die is redelijk.

    Hieronder de meest recente trades:

    Vrienden en kennissen

    Als u (online) vrienden of kennissen weet, wil u dan zo vriendelijk zijn ze op CritiTrader te wijzen. Link daarvoor is: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    Uw reacties

    Bent u tevreden met deze service? U kunt uw ervaringen kwijt op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader

    Kunt u meer in details angeven op basis van welk methode (EW, CA, . enz.)Misschien ook een grafiekje plaatsen

    @havinhamza: ik werk niet EW of indicatoren. De basis is traden wat je ziet en niet op basis van verwachtingen.

    Nederland-Portugel

    Van de winst van deze week kunnen we weer paar kratten bier en chips inslaan en de wedstrijd op zondag kijken.

    Ik wens u een prettig weekend en veel kijkplezier!

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo Satil,

    Ik las in je laatste reactie het antwoord op je vraag van @havinhamza
    Quote”Kunt u meer in details angeven op basis van welk methode (EW, CA, . enz.)Misschien ook een grafiekje plaatsen
    @havinhamza: ik werk niet EW of indicatoren. De basis is traden wat je ziet en niet op basis van verwachtingen. “End quote.

    Vraag: waar staan EW en CA eigenlijk voor?
    Mvg,
    Henk

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 299,12. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 317=DE000CG34J84. prijs speeder: 1,84. Eerste KD: 295. Stoploss: 305

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 296,51 en nemen winst.
    prijs speeder: 2,10

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 299,12. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 317=DE000CG34J84. prijs speeder: 1,84. Eerste KD: 295. Stoploss: 305

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jeanne
    Bijdrager

    Satilmis, om 14,01 sms short te sluiten. Op de site staat echter niets vermeld. Wat is nu geldend?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jeanne
    Bijdrager

    Zojuist om 15,40 uur verscheen het short-sluitbericht bij mij op de site. Tussen sms en melding op de site 90 minuten tijdverschil. Wat gaat er fout?

    #link naar dit bericht
    Nathan Road
    Nathan Road
    Bijdrager

    Snelle aktie weer Sat, maar heb ook de indruk dat de email een stuk later binnenkomt. Daardoor kocht ik vanmorgen op 1.92, heb ik gecorrigeerd door iets meer te kopen, en de verkoop zat ik op de chat toevallig, mail ook later, zal het eens precies in de gaten houden.

    Maar belangrijkste….weer goeie trade en het gaat weer omhoog, en dat vinden we allemaal leuk en jij ook denk ik.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @henkb: EW staat denk ik voor Elliot Wave. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Elliott_Wave_Principle. CA weet ik niet.

    Ontvangst SMS en e-mail

    Heeft u problemen met het ontvangen de e-mail en SMS, meldt het dan ons via info@dekritischebelegger.nl

    @jeanne: E-mail kwam bij mij goed aan, ook op de site was het op tijd te zien. Mogelijk is het een incident geweest. Als de problemen voortduren, graag melden.

    SMS
    Soms is er sprake van een te late aflevering van de SMS berichten. Uw toestel moet op het moment van ontvangen aanstaan en een goed bereik hebben. Een bericht kan altijd later aankomen als de ontvanger tijdelijk geen bereik heeft.

    Meldt ook deze problemen zodat wij er naar kunnen kijken.

    Overigens denk ik dat de overgrote deel van de verzending van de SMSjes goed verloopt.

    Vandaag hebben we weer een leuke trade gedaan waarbij we het verlies van vorige week in 1 klap goedgemaakt hebben.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Charles
    Bijdrager

    Beste Sati
    Vanmorgen sms signaal om aex short
    Ging voor mezelf ook voor een aex short,door deze bevestiging van Sati kocht ik 1000 plaats van 500.
    Op dit moment beleg ik alleen mijn winst,dit is lekker relax hoop ook voor de leden van deze forum dat ze het zelfde kunnen doen, alleen met winst kunnen beleggen.

    Sati bedankt

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hi all,

    Heb het even nagekeken, kreeg hier (Frankrijk) zowel SMS als email exact om 14.58h binnen.
    Ik had trouwens 1 minuut eerder de AEX short al gesloten (vond het wel mooi voor deze dag/grafisch zag het er ook niet spannend meer uit) en !ben er op 2.10 uitgestapt, achteraf niet gek gedaan.
    Het instap niveau lag helaas iets hoger, geen 1,84 maar 1,88 (blijft altijd moeilijk om op dezelfde koers in te stappen als de markt zo in beweging is en met een limited order vis je wel eens achter het net, dus wat is wijsheid ….).
    Satil, nog bedankt voor het antwoord op EW en CA, EW had ik ook al op Elliot Wave ingeschat maar CA heb ik ook niet kunnen vinden, misschien weet een grote(re) geest het antwoord, ik hou me aanbevolen.
    Ondanks de “wilde” mark (of misschien juist wel daardoor) ziet er al met al solide uit, ga zo door ..
    Groet,
    Henk

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 302,11. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 316.98=DE000CG34J84. prijs speeder: 1,53. Eerste KD: 299. Stoploss: 306

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hendrik1967
    Bijdrager

    zo te zien gaat de FED geldverruiming niet door…. goed voor de shorts…

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Barkwood
    Bijdrager

    Je bent gisteren short gegaan. Als trader baseer je de beslissing op TA, welke indicatoren je gebruikt weet ik niet.Geven je indicatoren na 24 uur nog steeds dezelfde conclusie, dwz short?

    vriendelijke groet.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij kopen 500 stukken AEX CT BEST Speeder Short 316.98=DE000CG34J84 bij AEX 304,20. prijs speeder: 1,33

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 302,11. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 316.98=DE000CG34J84. prijs speeder: 1,53. Eerste KD: 299. Stoploss: 306

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo Satil,

    Zojuist (weer) ingestapt heb echter niet de bijbehorende SMS ontvangen.
    Mvg,
    Henk

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Roeland
    Bijdrager

    Hoi Satilmis,

    Bedoelde je echt kopen (bijkopen dus) of verkopen, verlies nemen?

20 berichten aan het bekijken - 221 tot 240 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN