skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Er sluiten long op Euro-dollar en verkopen alle stukken op 1,2647

    prijs speeder: 1,2642

    Satilmis schreef:
    Wij kopen 300 stuks bij op 1,2702

    prijs speeder: 2,45

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    prijs speeder is 2,00

    Satilmis schreef:
    Er sluiten long op Euro-dollar en verkopen alle stukken op 1,2647

    prijs speeder: 1,2642

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de EUR/USD op 1,2666. Wij kopen 1000 stuks EUR/USD CB Speeder Long 1.2392=DE000CM41FM4.

    Het gaat om een tijdelijk herstel dus vingers aan de knoppen houden!

    prijs speeder: 2,16

    koersdoel 1,2850. stoploss: 1,26

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de EUR/USD op 1,2666. Wij kopen 1000 stuks EUR/USD CB Speeder Long 1.2392=DE000CM41FM4.

    Het gaat om een tijdelijk herstel dus vingers aan de knoppen houden!

    prijs speeder: 2,16

    koersdoel 1,2850. stoploss: 1,26

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de EUR/USD op 1,2666. Wij kopen 1000 stuks EUR/USD CB Speeder Long 1.2392=DE000CM41FM4.

    Het gaat om een tijdelijk herstel dus vingers aan de knoppen houden!

    prijs speeder: 2,16

    koersdoel 1,2850. stoploss: 1,26

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Dit is een herhaling, sommigen hebben dit bericht niet ontvangen vanwege drukte op de server.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de EUR/USD op 1,2666. Wij kopen 1000 stuks EUR/USD CB Speeder Long 1.2392=DE000CM41FM4.

    Het gaat om een tijdelijk herstel dus vingers aan de knoppen houden!

    prijs speeder: 2,16

    koersdoel 1,2850. stoploss: 1,26

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers/bezoekers.

    Vrijdag de 13e deed zijn naam eer aan en wij zijn in de hapjespan beland. Ik heb er de p in. Ik moet er enorm van balen en het was zeer slecht.

    Net toen berichten over een downgrade door S&P opdoken zaten wij long op EUR/USD en het viel als een mes naar beneden. We hebben hier fors verlies op gemaakt.

    Wel zitten we nog long op EUR/USD van een bodem op 1,2624. Onze instapkoers bedroeg 1,2666. Momenteel staat de EUR/USD op 1,2680. Ik heb goede hoop op een herstel boven de 1,27. Straks komt een bericht van S&P.

    Maar goed, dit weekend wordt dus niet uit eten gaan maar borden afwassen in het restaurant.

    Niettemin blijft ons resultaat positief. Ons nettowinst berekend na transactiekosten is gedaald naar 415 euro oftewel een rendement van 4,15%.

    Samen met december is het nettoresultaat 861 euro oftewel een rendement van 8,61%. Dus nog steeds acceptabel.

    SMS

    @cewepa heeft aangegeven de berichten per SMS te willen ontvangen. Mijn gedachte daarover is dat iedereen wel een smartphone met internetverbinding heeft. Zijn er nog meer mensen die geintereseerd zijn in het ontvangen van berichten via SMS?

    @knarf: er hebben mensen gereageerd op jouw oproep.

    Avondhandel

    Zoals jullie weten houd ik een demonstratieavond aanstaande maandag van 19:00 tot 22:00 uur over traden op de avond per chat.

    Degenen die geïnteresseerd zijn in avondhandel kunnen dat melden op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-avondtrader

    Meer informatie staat in dat draadje.

    Degene die aangemeld zijn krijgen maandag bericht over het hoe en wat.

    Hierbij een tussenstand van de resultaten.

    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

    [attachment=7706,1243]

    #link naar dit bericht
    Avatar
    wjdf
    Bijdrager

    ik heb de short trade op goud alsook medegevolgd. Ik zat er al vroeger in en heb deze laten doorlopen tot vandaag. Goud is nu eenmaal men ding. Het was aan het toppen. Het feit dat jij ook short ging was voor mij een bevestiging alsook de keuze van speeder. ik had deze op 3.00 gekocht en heb hem vandaag verkocht op 4.20.
    De trade op euro/dollar heb ik niet meegedaan wegens tijdsgebrek en niet de middelen om op dat moment te kunnen handelen. Achteraf gezien gelukkig maar voor mij.
    Toch niet getreurd dat deze slecht afliep. Dat gebeurt nu éénmaal. Zo werkt het op de beurs. You win some and you lose some.
    Toch vind ik het fantastisch dat je dit doet.
    Aan andere wil ik toch mededelen dat het bijna altijd onmogelijk is om dezelfde instap te hebben. Deze man moet het order zelf inbrengen, het op mail zetten, alles versturen… Jullie moeten inloggen, speedere zoeken, order zetten,…. Heb allemaal zeker begrip en besef wat je hier krijgt. Dit kost werk en tijd. Ik ben al veel slechter gevaren met waardeloze abbonementen!!! Appreciatie is zeker op zen plaats.
    Misschien een tip voor volgers. Heb je mail en broker al op voorhand openstaan. Het kan tijd besparen.
    Nog een vraag aan satilmis: hoe geraak ik op de chat? Als ik op de chat klik wordt mij gevraagd om opnieuw in te loggen terwijl ik dat ben. Of ligt het aan men pc ofzo?

    #link naar dit bericht
    nousch
    nousch
    Bijdrager

    hallo Sati
    ik heb hapjespan ook gevoeld , ik was niet mee met de E/D maar zat met een plukje long op de aex , jongens wat een lel tegen mijn oren , dagwinst van vrijdag volledig weg , allee niet opgeven en maandag vlieg ik er terug in , fijn weekend

    #link naar dit bericht
    Avatar
    onder045
    Bijdrager

    Beste Satilmis,

    Wellicht zijn er ook technische mogelijkheden om een ‘WhatsApp’ bericht in te zetten als communicatiemiddel met volgers van deze rubriek?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    investbox
    Bijdrager

    ik heb ook interesse in sms berichten

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Weco
    Bijdrager

    cewepa schreef:
    Bij welke brooker handel jij

    Sorry voor de late reactie maar ik handel bij Alex en Saxobank

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @wjdf: bedankt voor je reactie. Het is inderdaad onmogelijk om dezelfde instap te hebben.

    @knarf: ik heb je oproep doorgestuurd en er zijn reacties geplaatst. Maar jij beantwoord dan niet die reacties…

    Ik heb me daar eerder over uitgelaten: Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/crititrader/page/30#post-7141

    Wat betreft de verschillen in resulaten: Allereerst hoeven jullie natuurlijk niet de signalen te volgen. Je kunt het zien als een hulpmiddel.

    Als jullie meegedaan hebben dan kan het voorkomen dat er een verschil is tussen mijn in/uitstap. Dit kan zowel een voordeel zijn als een nadeel. Dus 50% kans. Ik ga er dan van uit dat de voordelen en de nadelen elkaar opheffen.

    Toch vind ik het fantastisch dat je dit doet.
    Aan andere wil ik toch mededelen dat het bijna altijd onmogelijk is om dezelfde instap te hebben. Deze man moet het order zelf inbrengen, het op mail zetten, alles versturen… Jullie moeten inloggen, speedere zoeken, order zetten,…. Heb allemaal zeker begrip en besef wat je hier krijgt. Dit kost werk en tijd. Ik ben al veel slechter gevaren met waardeloze abbonementen!!! Appreciatie is zeker op zen plaats.

    Bedankt voor je waardering. Soms onderschatten mensen het werk wat met zich meebrengt.

    Avondhandel

    Zoals jullie weten houd ik morgenavond van 19:00 tot 22:00 uur een demonstratie over traden op de avond per chat. Deelname aan de avond is vrijblijvend. Ik zal wellicht een trade helemaal live opzetten inclusief aanpassingen stoploss en koersdoel.

    Degenen die geïnteresseerd zijn in avondhandel kunnen dat melden op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-avondtrader

    Meer informatie staat in dat draadje.

    Degene die aangemeld zijn krijgen maandag bericht over het hoe en wat.

    wjdf schreef:
    ik heb de short trade op goud alsook medegevolgd. Ik zat er al vroeger in en heb deze laten doorlopen tot vandaag. Goud is nu eenmaal men ding. Het was aan het toppen. Het feit dat jij ook short ging was voor mij een bevestiging alsook de keuze van speeder. ik had deze op 3.00 gekocht en heb hem vandaag verkocht op 4.20.
    De trade op euro/dollar heb ik niet meegedaan wegens tijdsgebrek en niet de middelen om op dat moment te kunnen handelen. Achteraf gezien gelukkig maar voor mij.
    Toch niet getreurd dat deze slecht afliep. Dat gebeurt nu éénmaal. Zo werkt het op de beurs. You win some and you lose some.
    Toch vind ik het fantastisch dat je dit doet.
    Aan andere wil ik toch mededelen dat het bijna altijd onmogelijk is om dezelfde instap te hebben. Deze man moet het order zelf inbrengen, het op mail zetten, alles versturen… Jullie moeten inloggen, speedere zoeken, order zetten,…. Heb allemaal zeker begrip en besef wat je hier krijgt. Dit kost werk en tijd. Ik ben al veel slechter gevaren met waardeloze abbonementen!!! Appreciatie is zeker op zen plaats.
    Misschien een tip voor volgers. Heb je mail en broker al op voorhand openstaan. Het kan tijd besparen.
    Nog een vraag aan satilmis: hoe geraak ik op de chat? Als ik op de chat klik wordt mij gevraagd om opnieuw in te loggen terwijl ik dat ben. Of ligt het aan men pc ofzo?

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Weco schreef:
    Sorry voor de late reactie maar ik handel bij Alex en Saxobank

    Thnx

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    onder045 schreef:
    Beste Satilmis,

    Wellicht zijn er ook technische mogelijkheden om een ‘WhatsApp’ bericht in te zetten als communicatiemiddel met volgers van deze rubriek?

    Ik heb geen whatsApp op mijn GSM

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Kan het kloppen dat we nog geen bericht gekregen hebben voor vanavond.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij sluiten EUR/USD long op 1,2681

    prijs speeder: 2,29

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de EUR/USD op 1,2666. Wij kopen 1000 stuks EUR/USD CB Speeder Long 1.2392=DE000CM41FM4.

    Het gaat om een tijdelijk herstel dus vingers aan de knoppen houden!

    prijs speeder: 2,16

    koersdoel 1,2850. stoploss: 1,26

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    @ Satilmis:

    Gaat de demonstratieavond gewoon door, er is niet veel te beleven vandaag aangezien VS dicht is.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Het volgende is interessant voor diegene die veel en goedkoop in CiTi speeders willen traden:
    https://nl.citifirst.com/NL/Showpage.aspx?pageId=167

    De transacties gaan dus niet via Nyse/Euronext maar direct met CiTi. Transactiekosten zijn daardoor minimaal of zelfs nul. Je moet alleen wel een MijnBroker account hebben…

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN