skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 521 tot 540 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    lorenzo, ons nettoresultaat, dus inclusief bankkosten voor dit jaar is 1.398 euro oftewel een rendement van 13,98%.

    Sinds de start (1 december) is er een winst gemaakt van 1.844 euro (18,44%) bij een startkapitaal van 10.000 euro. Daarmee zijn we op schema om ons streven van 500 euro nettowinst per maand te halen.

    Wij kunnen stellen dat CritiTrader een van de weinige tradingservices zijn die een positief rendement dit jaar laten zien.

    U kunt alle trades zien op: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/resultaten-crititrader/page/2#post-8424

    Twitteraccount: http://twitter.com/Beursforum

    lorenzo-o0 schreef:
    Ik zal deze week jou adviezen volgen, ben benieuwd naar het resultaat.
    Heb je ook een twitter account?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 327,13.

    Wij kopen 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 342 20-04-2012

    ISIN Code: DE000CG31U09

    prijs speeder: 1,64.

    Stoploss: 327,8. Eerste Koersdoel: 326,50

    #link naar dit bericht
    gotcha
    gotcha
    Bijdrager

    Bingo mijn eerste trade hier
    Een goed begin is het halve werk, ingevoerd bij RBS met nu de sl op 326.50 dus de winst is al binnen
    Dank Sat.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Net als gotcha, verlagen wij de stoploss naar 326,50. 🙂

    Wij gaan short op de AEX op 327,13.

    Wij kopen 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 342 20-04-2012

    ISIN Code: DE000CG31U09

    prijs speeder: 1,64.

    Stoploss: 327,8. Eerste Koersdoel: 326,50

    gotcha schreef:
    Bingo mijn eerste trade hier
    Een goed begin is het halve werk, ingevoerd bij RBS met nu de sl op 326.50 dus de winst is al binnen
    Dank Sat.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de shortpositie op de AEX op 324.96 en nemen winst.

    Ik vind het mooi geweest. We wachten weer op een signaal.

    prijs speeder: 1,87

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 327,13.

    Wij kopen 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 342 20-04-2012

    ISIN Code: DE000CG31U09

    prijs speeder: 1,64.

    Stoploss: 327,8. Eerste Koersdoel: 326,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De short positie op de AEX leverde ons een winst op van 95 euro netto oftewel een rendement van 12% netto.

    Daarmee blijft onze winst stijgen. Het resultaat bedraagt nu 1.493 euro (14,93%).

    Hebben jullie met deze trade meegedaan?

    Ik ben benieuwd wat de andere volgers van Crititrader vinden. Bevalt het jullie? Suggesties? Daarmee kunnen wij de informatievoorziening naar u toe verbeteren.

    Tot nu zie ik weinig reacties wat mij zeer teleurstelt. Wordt dit draadje nog wel gevolgd?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Helaas ben ik er niet erbij geweest,maar ik ken iemand die dat wel was 🙂
    Hopelijk morgenvroeg weer een actie,moet zo gaan werken helaas!
    Succes!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    investbox
    Bijdrager

    hallo sat

    goede trade ik heb ook meeggedaan

    #link naar dit bericht
    Avatar
    KleineBelegger
    Bijdrager

    Hoi Sat,

    Ik volg, naast een aantal andere fora, ook jouw topic met trades met veel interesse. Ik denk dat er meer mensen zijn die wel meelezen, maar geen reacties achterlaten. Na je oproep heb ik me toch maar geregistreerd om je te laten weten dat ik zeker actief meelees.

    Misschien kun je wat statistieken van de website inzien om te zien hoeveel mensen meelezen? Ik denk dat dat er veel meer zijn dan alleen de mensen die een reactie achterlaten.

    #link naar dit bericht
    snicky
    snicky
    Bijdrager

    Ik heb niet meegedaan, was tot half drie niet aanwezig.
    Ik volg deze draad altijd met veel interesse en wil ook weer eens instappen maar de goud trades zijn zo snel, dat zodra ik de mail krijg je hem al weer bijna sluit. Dan is het niet meer zo interessant om nog in te stappen.

    Maar ik waardeer jou inzet ten volle en hoop dat je er wel mee door gaat.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jay
    Bijdrager

    prima trade,meegedaan en dit was te doen ik begrijp dat bij goud geen stloss doen is met die votaliteit

    #link naar dit bericht
    gotcha
    gotcha
    Bijdrager

    Moest weg en heb de trailing stop erop gezet dus geen €95 maar €77 ook mooi toch :-))

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers/bezoekers,

    Ik zie dat een site voor dit jaar al op -45% staat. Wij kunnen stellen dat CritiTrader een van de weinige tradingservices zijn die een positief rendement dit jaar laten zien.

    Sterker nog, ons doelstelling van 500 euro per maand is nagenoeg gehaald (op 7 euro na). We hebben dus op een riante uitgangspositie.

    Bedankt voor jullie reacties. Hiermee kan ik de informatievoorziening naar u toe aanpassen. Ik zou graag de reacties van andere volgers willen zien. Het stelt me zeer teleur dat er te weinig mensen iets van hun laten horen.

    Bevalt het jullie? Suggesties? Daarmee kunnen wij de informatievoorziening naar u toe verbeteren.

    @snicky: de goudtrades zijn meestal snel vanwege beweeglijkheid. Ik zal ook vanwege onze luxe positie het aantal stuks verlagen en wat langer proberen te traden op goud. Daarbij denk ik aan 100 stuks zodat de verschillen kleiner worden.

    snicky schreef:
    Ik heb niet meegedaan, was tot half drie niet aanwezig.
    Ik volg deze draad altijd met veel interesse en wil ook weer eens instappen maar de goud trades zijn zo snel, dat zodra ik de mail krijg je hem al weer bijna sluit. Dan is het niet meer zo interessant om nog in te stappen.

    Maar ik waardeer jou inzet ten volle en hoop dat je er wel mee door gaat.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jasper2603
    Bijdrager

    Hoi Satilmis,

    Ik volg je trades ook, maar heb geen tijd i.v.m. werk om in te stappen. Je rendement is prima. Voor mij werkt het alleen als je langlopende trades, of trades die je na werktijd in kunt leggen of met pendingorders zou gaan werken. Of met managed accounts.

    Dit gaat mij te snel en dan heb ik het nog niet eens over het goud gebeuren.

    Maar top dat je dit gratis voor ons doet!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Sat, ik vermoed dat je een redelijk groep “stille volgers” hebt. Komt natuurlijk bij dat vele overdag niet altijd in de gelegenheid zijn om je direct te volgen.

    Als suggestie: misschien een recap aan het eind van de week (zo mogelijk dag?) met waarom je een bepaalde trend zag? Werk je met TA of zijn het veelal andere, eigen, signalen?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Hallo Satilmis
    Wees niet teleurgesteld we volgen je met belangstelling .
    suggestie zou kunnen zijn om de trade te motiveren.
    Helaas ben ik door werkzaamheden niet altijd in de gelegenheid om te volgen,maar ben zeer belangstellend!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beurspuber
    Bijdrager

    hallo,

    ook ik volg met veel belangstelling, maar traden op goud en zilver doe ik meestal niet mee , omdat het veel te snel gaat.
    meedoen met trades voor de kleine man en die wat langer blijven staan daar heb ik het meeste intresse in.
    maar doe zo verder.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    lespapillons
    Bijdrager

    Ik ben ook een van je stille volgers, ga zo door, ik kijk en handel met plezier.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frits
    Bijdrager

    Aangemeld als frits en volger van Sat.

    Ik vind het prima, zoals de actie’s nu worden gemeld.
    Ik heb dan ook tijd genoeg om te volgen, maar ben pas heel kort
    ontdekker van de signalen van Satilmis.

20 berichten aan het bekijken - 521 tot 540 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN