Dit onderwerp bevat 361 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door bente 12 jaren, 7 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 361 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door bente 12 jaren, 7 maanden geleden.
De order op Suiker loopt nog en laten we doorlopen. Voor details van deze order zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/32#post-7806
We geven vandaag geen nieuwe orders op.
Attachments:
resultaat_25012012.jpg
De order op Suiker loopt nog en laten we doorlopen. Voor details van deze order zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/32#post-7806
Ook vandaag leggen we geen nieuwe orders in.
Wij verwachten op de korte termijn een (kleine) dip in de indices. Hierdoor geven wij de volgende orders op.
Aankoop 100 stuks DAX Turbo Short 6950 voor 5,62 en 200 stuks AEX Turbo short 331 tegen een koers van 1,35.
De order op suiker laten we vervallen.
De orders DAX Turbo Short 6950 en AEX Turbo short 331 zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen
Daarnaast geven we geen nieuwe orders op.
De orders DAX Turbo Short 6950 en AEX Turbo short 331 zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor orderdetails zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/33#post-7918
Daarnaast geven we geen nieuwe orders op.
De orders op de DAX en de AEX zijn uitgevoerd. Ze zijn in de tabel opgenomen.
Attachments:
DKB_03022012.jpg
Vandaag geven we geen nieuwe orders op.
De positie op de DAX is door de berekende stop loss gegaan. Dit is in de tabel opgenomen.
Attachments:
resultaat_05022012.jpg
Ook vandaag geven we geen nieuwe orders op.
Vandaag leggen we wederom geen nieuwe orders in.
Ook vandaag geven we geen nieuwe orders op.
Maandag geven we de volgende orders op:
Aankoop 100 stuks NASDAQ 100 Turbo Short 2750 tegen een koers van € 2,70 en 100 Sinaasappelsap Future Turbo 124,10 Long tegen een koers van € 3,97.
Voor beide orders geldt dat ze worden uitgevoerd of te zijner tijd worden ingetrokken.
De order op de Nasdaq 100 is uitgevoerd. De aangepaste tabel wordt morgen gepost.
De order op sinaasappelsap is nog niet uitgevoerd. We laten deze order doorlopen.
De order op sinaasappelsap is nog niet uitgevoerd. We laten deze order doorlopen.
In tegenstelling tot ik gisteren meldde post ik de aangevulde tabel morgen en niet vandaag.
We geven geen nieuwe orders op.
We geven geen nieuwe orders op.
Attachments:
DKB_15022012.jpg
hallo chel,
verwacht je een kleine terugval op de nasdaq en dan weer herstel?
Het lijkt erop dat wij de enigste 2 zijn die de sinasappel order hebben ingelegd
hallo chel,
vandaag geen bericht?
order sinasappelsap laten doorlopen en verder geen nieuwe order,
naar ik aanneem?
groet
Bente
Heb sinasappelsap geskipt gaat hem niet meer worden is mijn idee.
De aex short is gisteren ook gevallen net de 330 aangetikt. Ik heb zelf wel gelijk de 348 short opgepakt ervan uitgaande dat het dipje er toch komt 😳
Ik heb trouwens de dax short ook nog lopen wordt wel kritisch maandag 😥
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.