skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Aandelen Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Aandelen Beurzen gaan nog veel hoger

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 14 jaren, 5 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis Ersintepe
    Satilmis Ersintepe
    Sleutelbeheerder

    Aandelen en andere effecten gaan de komende maanden nog scherp stijgen. Wees echter ook voorbereid op een hogere inflatie.

    Beurzen gaan nog veel hoger

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Door: henk korbee

    Op basis van wat is de verwachting dat er ‘torenhoge’ inflatie komt?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Henk, bij mijn weten heb ik niet gesteld dat er torenhoge inflatie komt. Ik verwacht zelfs in de komende kwartalen dat de geldontwaarding gematigd blijft. De inflatie kan wellicht gaan oplopen als de groei aantrekt.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Door: ad

    Toch vreemd dat de 30 jarige obligaties niet dalen. De markt heeft blijkbaar een andere verwachting zelfs nadat vandaag er hogere inflatiecijfers gepubliceerd werden.??

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @henk ik verwacht op korte tot middellange termijn een gematigde ontwikkeling van de inflatie.

    @Ad,de inflatiecijfers tonen aan dat de geldontwaarding nog steeds gematigd blijft. De zogenaamde kerninflatie (exl voeding en energie) was er sprake van een prijsstijging van 1,7 procent ten opzichte van een jaar eerder. Een maand eerder was de stijging ten opzichte van vorig jaar 1,5 procent.

    Je ziet dus hier disinflatie. Ik verwacht dan ook dat op korte termijn het rendement op de 30 jarige staatsobligaties niet zullen oplopen en dus de koers van die staatsleningen niet zullen dalen.


    Attachments:
    Amerikaanse_inflatie_2003-2009.jpg
    Amerikaanse_inflatie_2003-2009.jpg

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN