Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 13 jaren, 7 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Zoeken
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Beleggerskroeg geopend
Tags: Beleggerskroeg, forex, forexmarkt, KB Guru van de dag, KvdD-titel, webinar, zilver
Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 13 jaren, 7 maanden geleden.
iedereen zat toch aan de wat lage kant
Nee ik niet woord. Ik zat iets te hoog, maar ben wel de winnaar.
De deelnemers
Luc lcdnlf 309.08
BillBull 312.90
Chel 317,11
Morgen mogen er meer deelnemers meedoen hoor!
Is er geen titel voor KB-kluns van de dag??? Ik zou hem al twee keer in de wacht gesleept hebben.
Mijn gok voor morgen 314,33
Nieuwe maand en daarom ga ik voor een puntje hoger dan vandaag.
Voor 1/9 is mijn gok 318,11
Meedoen kan morgen tot 11.00 uur. Doeeeeeeeeeeeeeen!!!!!
ben zeer negatief 306.40
Grappig hoe de Murrey Math van @jans vandaag klopt. De AEX sloot op 316,47 en dat is op een paar honderste na gelijk aan de 1/8.
Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/opvallende-grafiek/page/17#post-1808
Volgens mij gaan we doormodderen en als gok voor morgen: 312,50
Het lijstje tot nu toe:
woord 306,40 = zeer negatief
Satilmis 312,50 = doormodderen
Luc lcdnlf 314,33 gaat voor de titel voor KB-kluns van de dag
chel 318,11 = een puntje hoger dan gok van 30/8
Al met al ruimte genoeg voor de andere kenners. Dus gewoon meedoen want de titel KB Guru van de dag is een dag lang geldig. De eerstvolgende op 1/9. Wie wil die titel nou niet een dag dragen!
Een rond getal vandaag: 316
Vandaag zaten we allemaal te laag. Ik zat niet eens in de buurt van de goede eindstand maar pak toch de titel KB Guru van de dag.
De deelnemers van 1/9
woord 306,40
Satilmis 312,50
Luc lcdnlf 314,33
BillBull 316
chel 318,11
Ik zit met een tactisch nadeel, want overdag kan ik maar tussen 12 en 13 uur op deze site. Dat komt omdat de site op het werk geblokkeerd is. Dat heeft met de internet-politiek te maken.
Dus moet ik nu al mijn prognose geven. In elk geval heb ik voor vandaag niet de rode lantaarn.
Mijn gok voor morgen: 322,59
Ik denk dat de index morgen weinig doet. Intraday zal er nog wel een behoorlijke beweging kunnen plaatsvinden, maar de AEX sluit op 325,25 (zei hij overmoedig).
Ik heb even de reactie van @jans bekeken in opvallende grafiek en volg zijn advies om de grafiek te volgen. Volgens hem staan we op een weerstandsniveau. Ik ga ervan uit dat we morgen terug gaan naar 320,31.
De deelnemers voor 2/9. Meedoen kan tot 11.00 uur
Satilmis 320,31
Luc lcdnlf 322,59
chel 325,25
Voor mij een glas: 325.5
Wederom hebben we allen te laag ‘ingezet’. De winnaar is BillBull. Hij zit er puntje naast. Gefeliciteerd BillBull!
De deelnemers 2/9
Satilmis 320,31
Luc lcdnlf 322,59
chel 325,25
BillBull 325,50
Mijn gokje voor morgen: 329,15
Ik laat mijn gok op 325,25 staan.
Zegt u het maar, gaan we omhoog of toch weer omlaag
Uw voorspelling moet op 3/9 voor 11.00 uur binnen zijn.
Roept u maar kroeggangers. Liever een glaasje van dat rode spul en denken jullie dat het groene beter smaakt?
De deelnemers
chel 325,25
Luc lcdnlf 329,15
Niet veel volk in de kroeg. Misschien helpt een nieuwe café-madam?
Geef mij ondertussen maar: 325 rond.
Zonder schuim.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.