skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggen Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggen Beleggen en economische crisis

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door ForcefielD ForcefielD 9 jaren, 5 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik kreeg de volgende vraag via mail binnen van twee leerlingen aan de Havo. Het zou mooi zijn als we hun kunnen helpen. Bedenk immers: u was ook een leerling.

    Uw reactie kunt u doormailen aan ons via onze contactpagina

    ” Ik zal beginnen met mij even voor te stellen, ik ben Marcel van Geerenstein ik ben 18 jaar en ik woon in Amersfoort.
    Ik doe op dit moment de HAVO op het hooghelandt college in Amersfoort, ik ben bezig met mijn 5e jaar.
    In de HAVO moet je een eind werkstuk (het profiel werkstuk) maken. Ik doe dit samen met Mason van de Weteringh.
    Ons profiel werkstuk gaat over de impact van de huidige economische crisis op het beleggers gedrag van beleggers en beurs genoteerde bedrijven in Nederland.
    wij moeten hiervoor ook enkele praktische opdrachten bedenken en uitvoeren, en wij wilden graag als een van deze praktische opdrachten een ervaren belegger interviewen. Vandaar dit mailtje.
    Ik zou u willen vragen of wij een oproep op uw site mogen plaatsten voor een ervaren belegger, om op deze manier wat dingen te weten te komen. De vragen zijn allemaal gericht op het onderwerp beleggen, wij zullen dus geen privé dingen vragen.
    Ook zou ik willen weten waar ik deze in het forum dan zou mogen plaatsen.
    Ik wil u alvast bedanken voor uw tijd en ik hoop op een snelle reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Marcel ”

    #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    Hai Marcel,

    Ik val nog niet onder ervaren belegger, maar wellicht helpt het als je een online digitaal interview houd desnoods over de chat met iemand i.p.v. een echt interview? Ik denk dat men dan wel bereidwilliger is om dit te doen.

    Ik heb zelf in mijn scriptie een historische weergave over de crisis, als je die wilt roept u maar, maar vergeet het auteursrecht niet. Of in eigen worden weergeven of quoten met referentie!

    Meer kan ik in ieder geval niet voor je betekenen, wellicht een ander! ➡

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN