Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 12 jaren, 8 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Tags: avond trading, AvondTrader, demo, demo avond, satilmis
Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 12 jaren, 8 maanden geleden.
Graag wil ik mij aanmelden voor een demonstratie avondtrading
ik wil me ook aanmelden voor z’n demonstratie.Ik weet niet of dit het goede draadje is omdat er 4 zijn.
Groet
Tokkie
ik sluit me bij eurotokkie aan,
Zit ik hier goed voor vanavond?
Ik wil graag nogmaals deelnemen, de eerste keer was het inderdaad rommelig.
Ik heb nog steeds niet door waar je in handelt ’s avonds. Ik heb als broker Traders only. Leg het me nog even uit als je wilt. ❓
Wij handelen in S&P,Euro-dollar, goud,zilver en olie. Wij geven het signaal en het is aan jullie, wat jullie ermee doet.
Van te voren geven wij aan waarop we willen handelen, bijvoorbeeld Goud.
Ik begeleidt de hele trade, dus inclusief aanpassingen stoploss en koersdoel.
Zo duidelijker?
Beste Satilmis,
Heb recentelijk met enkele trades meegedaan, beetje wisselend succes daar ik verrast werd door de snelheid van de trades (ging met boter en suiker de boot in met een short op goud)!
Heb echter wel interesse voor de demo avond van dinsdag a.s.
Zet mij a.u.b. op de lijst, hoor wel wat de voorwaarden zijn.
Mvg,
Henk
ik wens graag ook opnieuw deel te nemen. Tof dat je een nieuwe demo avond inlast
Beste Satilmis,
Met deze meld ik me ook aan voor de demonstratie avondtrading. Hopelijk lukt het me om op de juiste plaats in te loggen.
MVG
Frie
Beste Satilmis,
Frie schreef “Hopelijk lukt het me om op de juiste plaats in te loggen”.
Ik heb ook geen idee waar ik moet inloggen!
mvg,
Henk
Henk, ik zal dinsdag de exacte link doormailen naar jullie. Degenen die al strips voor de AvondTrader gekocht hebben mogen uiteraard ook deelnemen.
HenkB schreef:
Beste Satilmis,Frie schreef “Hopelijk lukt het me om op de juiste plaats in te loggen”.
Ik heb ook geen idee waar ik moet inloggen!
mvg,
Henk
Beste,
graag had ik mij ook aangemeld voor de demonstratie avondtrading.
mvg
Ik wil mij aanmelden voor de demonstratie avondtrading.
Graag wil ik er dinsdag ook weer bij zijn.
Ik wil graag nogmaals deelnemen aan demo avond
leuk dat je weer ons kennis laat maken met jou avond trading
gr jan-euro
Sat, mss dat het verstandig is voor mensen die nog geen ervaring hebben, een soort uitleg mail, evt pagina, etc te geven. Dit om te voorkomen dat de box steeds overspoelt wordt met vragen zoals: waar vind ik de turbo, met welk platform, wat is BE, etc, etc….
Beste Satilmis,
Ik heb mij vandaag aangemeld voor de Kritische belegger .
Komt er nog een demo avond voor je avondtrading?
gr IQC
IQC, welkom op ons forum en site. Als er genoeg serieuze deelnemers zijn, dan wil ik het nog wel eens overwegen. Ik zal kijken of er voldoende vraag naar is.
Als men vraagt “of je met speeders in de avond bij Binck kunt handelen”, dan heeft het geen zin.
IQC schreef:
Beste Satilmis,
Ik heb mij vandaag aangemeld voor de Kritische belegger .
Komt er nog een demo avond voor je avondtrading?
gr IQC
Ik heb een rekening bij RBS Marketindex.
Bedankt voor de snelle reactie.
Hallo,
Ik heb ook interesse voor een nieuwe demo avond over avondtrading.
Wat wordt er precies uitgelegd? Alleen het plaatsen van een trade of gaat het ook verder (bv meer algemene info over waarop de signalen exact zijn gebaseerd)?
Gr,
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.