skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Ervaring met Goldbuyers

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar libelle 12 jaren, 3 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    lola
    Bijdrager

    Beste allemaal,

    Vandaag heb ik een nare ervaring meegemaakt met Goldbuyers. Ik had een ketting en oorbellen willen verkopen, maar heb uiteindelijk hun bod niet geaccepteerd. Ik kreeg alles in hand terug geduwd. Later bleek dat ik een oorbel te weinig terug had gekregen. Volgens de baas werken er alleen maar eerlijke mensen. Die allemaal een test hebben afgelegd. Een test? 100% eerlijk? Een nieuw medewerker binnen 2 weken achter de balie inzetten voor goud-inkoop, en vervolgens zo een iemand 100% vertrouwen, lijkt mij erg stug.

    Ik heb mijn oorbel natuurlijk niet terug gekregen, de politie wilde zich niet mee bemoeien.

    Verder is het zo dat zij een te lage prijs aanbidden voor goud, veel mensen weten dat niet en gaan ermee akkoord. En in sommige gevallen krijg je gewoon je goud niet terug.

    Ik vind het bedrijf uit is op naïeve mensen die goud willen verkopen maar niks van de prijzen en karaats afweten. Deze mensen hebben echt een waarschuwing nodig, dit kan niet meer zo doorgaan.

    Lola,

    #link naar dit bericht
    Avatar
    libelle
    Bijdrager

    Ik ben vorige week langsgeweest bij goldbuyers met oud goud . Van een van de ringen ( een mannenring ) zeiden ze dat het waarschijnlijk geen goud was , hoogsten een laagje plaquégoud . Ik zou voor alles samen 654 euro krijgen.
    Voor alle duidelijkheid : het meisje zelf was heel erg vriendelijk en deed natuurlijk wat er van haar werd verwacht door haar baas of bazen .
    Ik ben vandaag met hetzelfde bij een juwelier langsgeweest die oud goud opkoopt en heb daar voor mijn goud bijna 1500 euro gekregen !!
    Conclusie is dus dat de goldbuyers heel snel rijk willen worden en dat er jammergenoeg naiëve mensen zijn die er intrappen .

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN