skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Dagelijkse discussie Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Dagelijkse discussie Hulp ETFS Leveraged Natural Gas??!!

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar Roel W 12 jaren, 11 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Roel W
    Bijdrager

    Hallo,

    ik zoek een beetje hulp wie mij kan wegwijs maken ivm “ETC, ISIN DE000A0V9Y32, WKN A0V9Y3, 4RUC”?
    Heb mij een paar jaar geleden als leek (nog steeds) laten vangen aan het aankopen van deze tracker. Denkende en dat dacht mijn informant wss ook dat je rechtstreeks inkocht bij de producent van gas. Ondertussen ben ik al wel te weten gekomen dat het gaat over contracten die ze inkopen, die eens verlopen terug moeten worden ingekocht, waardoor het aandeel daalt. Was eigenlijk een beetje ook de bedoeling om lange termijn te investeren, maar nu blijkt dat dit hier juist niet het geschikt aandeel voor is. Vooral door het verloop en heraankoop van contracten. Moest deze tracker (wat wij ook dachten) 1 op 1 volgen was dit geen probleem.
    Eerste maal aangekocht op 1,15 per aandeel en nog eens evenveel bijgekocht aan 0,50 per aandeel. Gemiddelde dus van 0,71 per aandeel.
    Tot ik nu recent er ben achtergekomen dat dit aandeel steeds verliest bij het doorrollen van contracten. Op dit moment staat het op 0,145 per aandeel.

    Kan iemand mij helpen naar de beste oplossing? En mss alles nog duidelijker voor mij maken? Kan ik ergens zien wanneer er nieuwe contracten komen, aangezien dan wss ook het aandeel van de tracker zakt.

    Alvast bedankt,
    Roel

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN