Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door 
 vgoossens 14 jaren, 10 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Forum › Forums › Dagelijkse discussie › Zoeken
Forum › Forums › Dagelijkse discussie › * Prettige Kerstdagen en een voorspoedig 2011 *
Tags: Kerstdagen
Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door 
 vgoossens 14 jaren, 10 maanden geleden.
Ook ik wens alle forumleden prettige feestdagen toe!
Ik heb geen mooi kerstprentje maar wel een video over de kerstman.
Ik dank alle forumleden voor hun bijdragen en voor de vriendelijke discussies. Fijne feestdagen en een gezond 2011!
Het hedendaagse kerstverhaal ziet er zo uit:
How social media, web and mobile tell the story of the Nativity. Christmas story told through Facebook, Twitter, YouTube, Google, Wikipedia, Google Maps, GMail, Foursquare, Amazon… Times change, the feeling remains the same.
Hierbij een aantal zeer belangrijke regels voor beleggen;
Veel succes gewenst met de beleggingen voor 2011 en boven alles een goede gezondheid.
Ik ben tevreden over 2010 met een performance van 9% in December, wat het totaal voor het jaar op 26.6% brengt.
Hierbij een aantal erg belangrijke regels van Raymond James, die de meeste natuurlijk wel weten, probeer je er aan te houden.
Een pakkend voorbeeld hieruit: ‘To the best of your ability, try to keep your priorities in line. Don’t let the “greed factor” that Wall Street can generate outweigh other just as important areas of your life. Balance the physical, mental, spiritual, relational, and financial needs of life.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.

Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.