skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Gratis proefabonnement Crititrader januari 2014

Dit onderwerp bevat 300 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 8 jaren, 10 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 301)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste beleggers,

    Allereerst wens ik u een voorspoedig nieuwjaar toe.

    Hierbij wil ik u de mogelijkheid bieden om CritiTrader gratis te volgen. De service is recentelijk aangepast. Wij gaan aan swingtrading doen.

    Wijze van volgen

    Wij geven per e-mail aan wat wij gaan doen. De signalen worden eveneens in dit draadje gepost.

    Als u de signalen per e-mail wilt ontvangen stuur dan een mailtje naar ons via onze contactpagina

    Ook kunt u het via twitter volgen.

    Werkwijze

    Wij zullen de stoploss als het koersdoel vermelden. Wij gaan beleggen met Speeders van CitiGroup. Wij vinden het persoonlijk mooie producten. Wij zullen daarnaast ook het aantal, het product en de prijs van de speeder noemen. Tussentijds kunnen wij u berichten dat de stoploss of koersdoel aangepast wordt.

    Wij zullen in de avond ervoor een aankondiging sturen tegen welke koers gekocht of verkocht kan worden. Indien er een aanpassing nodig is zult u voor 08:00 uur een bericht ontvangen via de bovengenoemde kanalen.

    Bijvoorbeeld:

    We gaan morgen bij de opening om 08:00 uur op de eerste koers short.

    Wij kopen 100 stuks Speeder Short 8584.5181=xxxx. Koersdoel is xxxx. Stop is xxxx.

    De sluiting volgt eveneens nabeurs en zal gemeld worden na 22:00 uur.

    Wat is de gedachte erachter?

    Ik begrijp het volkomen, ik zie alleen het nut niet van om direct bij opening te kopen of verkopen.
    Zit daar een gedachte achter? Verder stel dat de koers een leuke winst maakt in de loop van de dag, waarom dan vast houden tot de volgende ochtend.

    De gedachte erachter is dat we niet meer handelen op koersen gedurende de dag maar de dagframes gaan gebruiken. Koersen binnen de dag zijn volatieler terwijl dagkoersen een beter beeld geven. Slotkoersen en openingskoersen zijn dominanter dan intraday koersen. Er zijn een aantal voordelen hiervan:

    1. We gaan minder transacties doen omdat we op dagbasis gaan handelen dus minder transactiekosten
    2. We kunnen aankondiging gaan maken wat we gaan doen dus het verschil tussen de instap en uw instap (als u meedoet) is gering. U kunt van te voren beslissen of u meedoet of niet. Dat geldt
    3. U hoeft niet de hele dag naar de koersen te kijken en daarom is het ook geschikt voor beleggers die weinig tijd hebben

    Mocht u toch op intraday willen handelen, dan kan dat nog steeds, en mogelijk kunt u zoals nu beter inkopen. Hetzelfde geldt voor de uitstap.

    Welke openingskoersen?

    Hoi Sat, het zinnetje * we sluiten weer op de openingskoers * begrijp ik niet.
    Wanneer welke openingskoers????, als de xxx op het koersdoel van xxxx staat.”

    Het gaat erom dat we de positie sluiten op de openingskoers. Dus als ik na 22:15 uur een berichtje gestuurd heb zal dat in de volgende vorm zijn:

    “We sluiten de short positie op xxx op de openingskoers”. Dat is de eerste koers van xxx om 08:00 uur van de volgende dag.

    Als het koersdoel bereikt is het ook mogelijk de positie te sluiten. Ik zal in dat geval een mail sturen.

    Dat geldt ook voor uitzonderlijke marktsituatie waarbij de beurs enorm stijgt of zakt. Maar doorgaans geldt dat we niet meer op intraday gaan handelen.

    Volgen

    Een lid schreef:

    Beste,

    Ik ga nu voor de eerste keer eens meedoen met uw acties, ben dus een echte leek. Toen ik bij bink bank mijn order wou ingeven kon ik niet kiezen voor een markt order (openings) prijs omdat de beurs gesloten is. Hoe doe ik dit dan concreet? Stel ik een limiet order in? En op hoeveel?

    Hierbij een reactie van een lid dit aan Binck gevraagd had:

    “Mijn vraag was hoe je nabeurs een order kan plaatsen voor uitvoering bij opening. Bvb via een limietorder ver boven de laatste bied/laat prijs?
    Dit mbt swingtrading op dagkoersen met CritiTrader”

    Reactie van Binck:

    Geachte heer,
    Hartelijk dank voor uw e-mail. U kunt inderdaad na de handelsuren een order inleggen met een limiet die wellicht groot genoeg is om de volgende dag bij opening uitvoering te krijgen.

    Let wel op dat speeders en sprinters vaak noteren tussen 08u en 18u30. Het is ook perfect mogelijk dat men voor opening van de beurs de spread (verschil tussen bied en laat) groot zet omdat de te verwachten koers (om 9u bijvoorbeeld) nog onzeker is. U betaalt in dat geval natuurlijk misschien te veel.

    Daarom is het verstandig om altijd te kijken naar de spread en indien mogelijk de onderliggende waarde anders kan het zijn dat u een uitvoering krijgt aan een hogere koers dan u zou wensen.
    Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.

    Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur via telefoonnummer 03 303 31 11. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@binck.be

    Met vriendelijke groeten,

    Dries Cloet

    T +32 (0)3 303 31 11
    F +32 (0)3 234 04 14
    I http://www.binck.be

    Nederland:
    Klantenservice & Orderdesk (Voor klanten)
    020 – 606 26 66
    klantenservice@binck.nl

    Vragen en opmerkingen

    Voor vragen en opmerkingen kunt u ons bereiken via onze contactpagina

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan long op Goud. We kopen om 08:00 uur

    100 stuks Goud CT BEST Speeder Long 1170.697

    ISIN-code: DE000CF04TF1

    Het koersdoel is 1300 en de stoploss is 1180.

    Goud noteerde vanavond op $1231. Indicatieve opening van de speeder is op 5,35.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De long positie in Goud is ingenomen op $1226,64. Prijs speeder: 4,21

    Satilmis schreef:
    We gaan long op Goud. We kopen om 08:00 uur

    100 stuks Goud CT BEST Speeder Long 1170.697

    ISIN-code: DE000CF04TF1

    Het koersdoel is 1300 en de stoploss is 1180.

    Goud noteerde vanavond op $1231. Indicatieve opening van de speeder is op 5,35.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het gaat goed met onze goud long positie. De stoploss verhogen we naar $1200. Het koersdoel blijft ongewijzigd.

    Wij hebben deze positie op 8 januari ingenomen:

    We gaan long op Goud. We kopen om 08:00 uur

    100 stuks Goud CT BEST Speeder Long 1170.697

    ISIN-code: DE000CF04TF1

    Het koersdoel is 1300 en de stoploss is 1180.

    Goud noteerde vanavond op $1231. Indicatieve opening van de speeder is op 5,35.

    Attachments:
    Goud_10_januari_2014.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Riksja
    Bijdrager

    Ik wil graag de gratis e-mails ontvangen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jurgens
    Bijdrager

    Graag doe ik mee met een Gratis proefabonnement Crititrader januari 2014 Goud

    #link naar dit bericht
    Avatar
    rayforgold
    Bijdrager

    Ik zou graag het proefabbonement ervaren.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We trekken de stoploss voor de goud long positie verder op naar $1218 zodat ons potentieel verlies verder beperkt wordt.

    Wij hebben deze positie op 8 januari ingenomen:
    We gaan long op Goud. We kochten om 08:00 uur

    100 stuks Goud CT BEST Speeder Long 1170.697

    ISIN-code: DE000CF04TF1

    Het koersdoel is 1300 en de stoploss is 1180.

    De positie is ingenomen op $1226 met een speederprijs van 4,21

    Goud noteerde vanavond op $1252. Speeder is gesloten op 5,90.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Rudy60
    Bijdrager

    Sat kun je aub de signalen naar mijn mail sturen,
    groetjes
    Rudy

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mikeonyx
    Bijdrager

    Graag signalen/berichten naar mijn e-mail
    Dank

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hklip
    Bijdrager

    Graag doe ik mee met een Gratis proefabonnement Crititrader januari 2014

    Alvast dank.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jakhals60
    Bijdrager

    Ik ben van plan in 2014 mee te stappen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Voor de nieuwkomers: de werkwijze kunt u hier lezen: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014

    We handhaven onze long positie op goud. Wij hebben deze positie op 8 januari ingenomen op een goudprijs van $1226,64. Prijs speeder: 4,21.

    Het ging om 100 stuks Goud CT BEST Speeder Long 1170.697

    ISIN-code: DE000CF04TF1

    We verhogen de stoploss naar 1234. Daarmee verkleinen we ons risico aanzienlijk en kunnen we genieten van een eventuele rit omhoog.

    Het koersdoel blijft gehandhaafd op $1300.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het gaat goed met onze long positie op goud. De prijs van het edelmetaal is vandaag uit de dalende trend gebroken.

    Goud sloot op $1263.

    We handhaven de stoploss (1234) evenals het koersdoel (1300).

    Verder nemen we nog geen andere posities in.

    U ziet dat wij niet veel posities aangaan en dit voor de langere termijn is. Op deze manier is het veel rustiger traden. Ik zie graag uw reacties tegemoet.

    Satilmis schreef:
    Voor de nieuwkomers: de werkwijze kunt u hier lezen: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014

    We handhaven onze long positie op goud. Wij hebben deze positie op 8 januari ingenomen op een goudprijs van $1226,64. Prijs speeder: 4,21.

    Het ging om 100 stuks Goud CT BEST Speeder Long 1170.697

    ISIN-code: DE000CF04TF1

    We verhogen de stoploss naar 1234. Daarmee verkleinen we ons risico aanzienlijk en kunnen we genieten van een eventuele rit omhoog.

    Het koersdoel blijft gehandhaafd op $1300.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste beleggers,

    We handhaven onze goud long positie. Stoploss en koersdoel ongewijzigd.

    De goudprijs brak vrijdag de neergaande trend. Er kan verder vuurwerk verwacht worden.

    Voor de nieuwkomers: de werkwijze kunt u hier lezen: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014

    Wij hebben deze positie op 8 januari ingenomen op een goudprijs van $1226,64. Prijs speeder: 4,21.

    Het ging om 100 stuks Goud CT BEST Speeder Long 1170.697

    ISIN-code: DE000CF04TF1

    We verhogen de stoploss naar 1234. Daarmee verkleinen we ons risico aanzienlijk en kunnen we genieten van een eventuele rit omhoog.

    Het koersdoel blijft gehandhaafd op $1300.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Robin
    Bijdrager

    Graag ontvang ik de signalen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We zetten het proefabonnement in februari door zodat u de signalen ook deze maand gratis kunt ontvangen.

    Enigste wat u moet doen is een reactie in deze draad achterlaten dat u de signalen wilt ontvangen.

    We gaan weinig transacties doen en stappen alleen in bij goede signalen.

    Lopend is onze goud long positie van 8 januari jongstleden: zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014/page/2#post-11733

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Rudy60
    Bijdrager

    Hello Sat,

    Graag ontvang ik de signalen

    groetjes
    Rudy

    #link naar dit bericht
    Avatar
    rayforgold
    Bijdrager

    Goeie dag

    Ik wil ook graag nog een maand proberen.

    Groet Raymond

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 301)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN